Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :)

Jeg er 20 år og sønnen min Liam er nå 3,5 måned gammel.

1 April flytter den lille familien vår (meg,typen,liam og hunden) til Oslo, derfor tenkte jeg at det hadde vært koselig å komme i kontakt med noen andre unge mødre i nærområdet:D

Barselgruppen jeg ble plassert i her var ikke helt min greie... Vi var 4 stykker og de 3 andre hadde alle barn fra før, 2 av de kjente hverandre og den yngste av dem var 29 og den eldste 47. Så følte meg litt utenfor:P hehe

Er det noen treff eller no det er mulighet for å være med på?

 

*håper på svar*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi kan jo lage et treff da.. så fler kan skrive seg opp på som vil bli med:-)

Skrevet

hei jeg har en datter på 6 måndter.. bor uten for oslo mn kommer derfra. jg ønsker også å få kontakter med andre mødre som er unge. jeg er selv 19...

 

Skrevet

jeg er 18 å har en liten jente på 6månder=) synes det hadde vært hyggelig å treffe flere unge mammaer.. vi bor i oslo..

Skrevet

det går alltids an å få til et treff :) synes det er koselig å bli kjent med nye jeg :) har forresten en sønn på 1,5 år og bor i oslo :)

Skrevet

jeg er 24 og har en sønn på 4 mnd. jeg tilhører en liten ung mor gruppe som er kjempekoselig, så bare å joine den! hvis det er flere som vil være med så bare send meg en pm! vi har alltid plass til noen nye fjes! hehe

tror alderen på de i gruppa varierer fra 85/86 - 83 modell.

 

  • 2 uker senere...
Skrevet

Hei miss_chica!

 

Jeg ville bare fortelle deg at jeg har mottat meldingen din, men jeg klarer ikke å svare, for du har sperret for meldinger. Men takk for svar og håper vi kan snakkes om treffet deres!

 

Klem fra meg :o)

 

Skrevet

jg legger ut et forslag til treff! fredag 8 mars.. hvem er med????

  • 2 uker senere...
Skrevet

miriamå. det hadde vært kjempe hyggelig, men skal på et annet treff da.. blir gjerne med på neste ;D

Skrevet

Hei jeg bor i Oslo å har en datter på 2,5 år. Kjenner ikke så mange her for flyttet hit i fjor sommer. Blir gjerne med på noen treff dersom de finnes :)

Skrevet

Hei.. Ble det avtalt noe treff.. i såfall blir jeg og lille Nora på 5 mnd gjerne med. :o)

Skrevet

jeg satt opp et forslag på treff fredag 8 mars.. men vet ikke hvor... bare å komme...

 

Skrevet

hehe.. barsel gruppa mi var helt lik:p

skikkelig kjipt, hadde gleda meg skikkelig men ingen av di andre var hyppe på å være dær i det hele tatt! Jeg har en sønn på litt over 6 mnd, vi bor på grunerløkka og har en prasa canario/mastiff mix. hvilken bydel skal du flytte til? hvilken hund har dere? :P

 

blir gjærne med på treffet den 8'ne men gidder ikke om det på oslo city på en lørdag liksom... for mye stress:P

Skrevet

Jeg har desverre ikke mulighet til å være med på treffet 8, men blir med på neste :)

Blir bydel gamle oslo, kjøpt leilighet på etterstad/v helsfyr.

Vi har en chihuahua hann, som er vant til større hunder;) Bodde samme foreldrene mine når jeg fikk han for nesten 3 år siden og de har rotweiler;) Så kunne jo fått til tur kanskje?

Gleda meg til barselgruppe jeg også, hadde hørt av så mange at det kom til å bli så bra, meeen det bledet ikke:P

Hvor på løkka bor dere da?

Skrevet

virker ikke som at det er noen som blir med den 8...kanskje vi skl forskyve det en helg ell no??? hadde vært fint om noen fler kunne komme med forslag....

Skrevet

uken etter den 8 er jeg også ganske opptatt, men hva med uken etter den? da kan jeg ihvertfall alle dagene!

Skrevet

jeg er egentlig ledig de fleste dager bortsett fra 12 og 15 ;)

må jo klare å få til noe:)

Noen som har ideer til hvor/hva?

Skrevet

eirin20

 

 

Eeeeey, tenkte bare å slenge inn at da blir vi naboer! ;) Etterstad-jente her! :D Kjempe fint område!!!!

Skrevet

Og enda en ting eirin20..

 

Hvis du bare surrer hjemme med småtten, så gjør jeg akkurat det samme! Og siden du skal bo liiiike ved meg så må du bare skrike ut om du kjeder deg en dag, så blir vi gjerne med på trilletur :)

Jeg har en datter på 1,5 år :)

Skrevet

Dita er vant til små hun:) jeg har en papilon som bor sammen med moren min. Så tur er hyggelig det! jeg bor midt i kan du si:P midt mellom di to hovedgatene så bor rimelig sentralt. gamle byen er jo kjempe hyggelig da! kommer sikkert til å trives:)

 

 

er det ikke greit å dra på cafe da? er jo litt dumt å dra på hekle-kurs før man er blitt kjent liksom:P holder meg mest på løkka eller en gang i blant i sentrum men sentrum er jo veldig stressende viss man ikke er tidlig ute... Har hørt om en cafe som heter mekka som skal være veldig greie på vogner å sånt men har aldri hvært dær:P

 

 

jeg kan stor sett, utenom tordager, så lenge jeg vet det noen dager i forveien.

 

 

 

Skrevet

Så koselig, elsker løkka! Skulle gjerne flyttet dit, hvis jeg ikke hadde hatt hund og barn og måtte ha en 3-roms;) hehe det hadde vi ikke råd til å kjøpe der gitt;) Men for all del, liker etterstad utrolig godt!

 

Jo, cafe er nok det beste;) hehe Er jo bare å prøve ut da:) Vi går på babysvømming på tirsdager kl 11 så det er vel egentlig en dag som ikke passer så bra.. frem til mai i allefall:P hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...