Gå til innhold

What to do?? Han bare griner.. =(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han sier av alle ting tenna mine mamma og hylgriner.... Første natten han sover i stor seng.. Så kan være at han føler seg noe utrygg.. men hva kan jeg gjøre?? Han går ikke ut av rommet og går ikke ut av sengen.. bare hylgriner.. =( prøvd og roe han med og kose med han i sengen men nytter ikke.

tror det er tennene mine han sier?? Hva annet kan det være?

frustrert..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Av og til griner de bare..det er helt forferdelig mens det står på, men det er visst en del av å være foreldre det:/

Vet ikke hvor gammelt barnet er jeg da, om det kan uttrykke vondter andre steder..

Skrevet

Han er 2 år og 3 mnd.. Så han kan jo forsåvidt uttrykke seg..

Skrevet

sånn var min i heeele natt også. det var nok tenna tror jeg. smertestillene og en stor lang klem er fint :-)

(her i huset må klemmen være på ca 4 timer, men om din er litt mer vellvillig en min til og gi mamma et liv så kan klemme forkortes betraktlig..hehe)

Skrevet

kanskje det rett og slett er tennene han sliter med:(

har du fremdeles den gammle sengen stående? ville prøvd å legge han der igjen, noen ganger trenger de litt tid til å fordøye nye ting.

Skrevet

Der finnes diverse å smøre på gommene så det ikke gjør like vondt..Det har jeg kjøpt iallefall:)

Skrevet

Men jeg trodde han hadde fått alle tennene.. hmm.. trodde det var 2 års jekselene som var bakerst der.., men kanskje bare jeg som surrer litt her..

Virker som han har sovnet igjen nå da.. men er jo så vondt og høre på.. =(

Skrevet

gamle sengen er satt vekk.. men han har vært sånn noen andre netter nå og.. Håpe det går over..

Skrevet

det har vi ikke i hus lenger. trodde han hadde fått 2 års jekslene.., men skal sjekke munnen hans i morgen.. kan jo være jeg som surrer..

Skrevet

Han kan være kvalm!! Da lillebroren min var liten, klagde han over vondt i tennene en gang vi var på biltur, og i neste øyeblikk spydde han utover hele baksetet.

Sønnen min gjorde det samme hjemme en gang. Spydde utover sengen....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...