Bring_it_on!!:)) Skrevet 12. februar 2008 #1 Skrevet 12. februar 2008 Han sier av alle ting tenna mine mamma og hylgriner.... Første natten han sover i stor seng.. Så kan være at han føler seg noe utrygg.. men hva kan jeg gjøre?? Han går ikke ut av rommet og går ikke ut av sengen.. bare hylgriner.. =( prøvd og roe han med og kose med han i sengen men nytter ikke. tror det er tennene mine han sier?? Hva annet kan det være? frustrert..
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 12. februar 2008 #2 Skrevet 12. februar 2008 Av og til griner de bare..det er helt forferdelig mens det står på, men det er visst en del av å være foreldre det:/ Vet ikke hvor gammelt barnet er jeg da, om det kan uttrykke vondter andre steder..
Bring_it_on!!:)) Skrevet 12. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. februar 2008 Han er 2 år og 3 mnd.. Så han kan jo forsåvidt uttrykke seg..
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 12. februar 2008 #4 Skrevet 12. februar 2008 sånn var min i heeele natt også. det var nok tenna tror jeg. smertestillene og en stor lang klem er fint :-) (her i huset må klemmen være på ca 4 timer, men om din er litt mer vellvillig en min til og gi mamma et liv så kan klemme forkortes betraktlig..hehe)
Min *lille* prins*er stor* Skrevet 12. februar 2008 #5 Skrevet 12. februar 2008 kanskje det rett og slett er tennene han sliter med:( har du fremdeles den gammle sengen stående? ville prøvd å legge han der igjen, noen ganger trenger de litt tid til å fordøye nye ting.
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 12. februar 2008 #6 Skrevet 12. februar 2008 Der finnes diverse å smøre på gommene så det ikke gjør like vondt..Det har jeg kjøpt iallefall:)
Bring_it_on!!:)) Skrevet 12. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 12. februar 2008 Men jeg trodde han hadde fått alle tennene.. hmm.. trodde det var 2 års jekselene som var bakerst der.., men kanskje bare jeg som surrer litt her.. Virker som han har sovnet igjen nå da.. men er jo så vondt og høre på.. =(
Bring_it_on!!:)) Skrevet 12. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 12. februar 2008 gamle sengen er satt vekk.. men han har vært sånn noen andre netter nå og.. Håpe det går over..
Bring_it_on!!:)) Skrevet 12. februar 2008 Forfatter #9 Skrevet 12. februar 2008 det har vi ikke i hus lenger. trodde han hadde fått 2 års jekslene.., men skal sjekke munnen hans i morgen.. kan jo være jeg som surrer..
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 12. februar 2008 #10 Skrevet 12. februar 2008 Han kan være kvalm!! Da lillebroren min var liten, klagde han over vondt i tennene en gang vi var på biltur, og i neste øyeblikk spydde han utover hele baksetet. Sønnen min gjorde det samme hjemme en gang. Spydde utover sengen....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå