Gå til innhold

Cat.68!

Gjest LindeOgWill

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mange som var i senga mi i helga:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å jo da, hadde nok det snuppa=) Ser du noen med metall som skrangler i hendene så vet du hvem han er he he

Skrevet

Så kooooooooselig da. Jeg har gitt opp å få en forklaring på hva som skjer i den fordømte senga til Yppert. Men kos dere;)

Skrevet

Du må passe på å skifte sengetøy da. Har hørt at flatlusa herjer fortiden;)

Skrevet

sengetøy..............!!!!!!!!!!Der går det i glatt og oljet inn latex....

Skrevet

Faen , hvem snakker soving her da.................herregud jente jeg har alt for lite søvn etter helgen..............!!

Skrevet

Ja, en seng er vel til å sove i? Dere er vel ikke slike folk som driver med andre ugudelige ulumskheter?

Skrevet

seng kan brukes til så mangt lille venn=) Ulumskheter...............er du gal, vi har sisten oppi senga nedklinet av olje.................ingen kommer noe vei he he

Skrevet

Hørte arti ut:)

Jaja, men da var vel det store mysteriet løst.

Altså om hva som faktisk foregår seg i senga til yppisen.

Skrevet

Nå er forøvrig både småjenta og yppen borte.

Var det jeg sa det, han liker slike småtøser;)

Skrevet

He he, jepp......., kan ikke si jeg har sett alle enda da............. men søren litt søvn må en ha også.............oppi all kroppsaktivitetene som foregår oppi der=)

Skrevet

HJELPES...............det må da være en av disse nn som forfølger yppert ha ha

Skrevet

Ahhhhhhh... jeg lover dyrt å helig at de redneckene fra Sogn et sted ikke har noe med meg å gjøre:-) mye en skal gå gjennom her ine... Dessuten synes jeg det var litt dårlig gjort å legge ut det bildet som LIKSOM skulle forestille meg:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...