Min *lille* prins*er stor* Skrevet 12. februar 2008 #1 Skrevet 12. februar 2008 har lurt på det siden før jeg fikk egene barn.... er det ikke like greit å la de små vite at alt skal i do med en gang, først pottetrening, så dotrening.... man får jo kjøpt doring. hva brukte dere?
Gjest mphs Skrevet 12. februar 2008 #2 Skrevet 12. februar 2008 Vi bruker potte slik at hun når ned med beina og ikke trenger vagle på stordoen så tidlig. Kommer nok til å gå rett fra potte til doen uten doring.
Shabby Cheap Chic Skrevet 12. februar 2008 #3 Skrevet 12. februar 2008 Bruker potte nå, hun er 10 måneder gammel. Men man kan ta av ringen oppå og bruke den på do, og resten som krakk. Skal gjøre det når hun blir større men syns hun er for ita for det siden hun ikke går selv enda..
❤ mamma til 2 ❤ Skrevet 12. februar 2008 #4 Skrevet 12. februar 2008 enklere å sitte riktig på potte, de får ha beina i gulvet. og de kan sitte alene og lese bok. og de ser hva som kommer ut, dette er spennede skal jeg si deg.
Tommage♀♂ Skrevet 12. februar 2008 #5 Skrevet 12. februar 2008 Noen er redde for do, det blir jo veldig mye større enn en potte. Det jeg lurer på derimot er hvordan i huleste folk vasker potten når poden har bæsjet i den? I håndvasken liksom? Ææææsj...
Frk. Vable Skrevet 12. februar 2008 #6 Skrevet 12. februar 2008 Blir vel vasket på samme måte som jeg vasket kattedoen, kanskje? Fyller den med vann og klorin og heller det i do! Har selv lurt på dette med potte. Har ikke brukt det selv, her gikk jenten vår rett fra bleie til do, uten sånn ekstra do-ring. Bare holdt henne så hun ikke falt av.
-mammsen-fikk tulle 060606 Skrevet 12. februar 2008 #7 Skrevet 12. februar 2008 Har ikkje bruka verken potte el doring.......... Men så har gutten min heller sitte på do sida han var liten. Satt og holdt han til han fant ut korleis han skulle klare det. Vesla måtte sitta på do her om dagen og det var vel sikkert like fort opp som ned som storebror når han var på den alderen. Det tar litt tid å venne seg til det men gutten min var ikkje mykje over 2,5år når han slutta med bleie på dagen. Kjem til å prøve med snuppa framover også bare slik at ho venner seg til det, vil ho ikkje så er det ingen som skal tvinge ho.
Min *lille* prins*er stor* Skrevet 12. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 12. februar 2008 har man bestemt seg for å bli foreldre så har man også bestemt seg for at store deler av de neste årene er fylt med myyyye æsj;) jenta til en bekjent av oss hadde sittet på potta hos dagmammaen, og når hun var ferdig hadde hun smurt bæsj utover hele veggen! jeg sverger til doring, og mine barn er ikke/skal ikke bli redde for doen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå