Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei igjen...

Fikk bare så vidt lest svaret ditt for et par dager siden, men hadde ikke tid til å svare. Syns det var litt uhøflig av meg ikke å svare, så da skriver jeg her at;

så din samboer er samme modell som meg... Spennende =) Tenk om jeg har sett han før, eller vet hvem han er?!

Dersom han er fra Sandnes, så tipper jeg at han gikk på Gand vgs?

Har du vært til din 2. time hos Fjelltvedt?

Jeg har ikke ringt for å bestille time enda... Enten så har jeg ikke tid, eller så glemmer jeg det. Hehe, typisk meg ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei:-) Ja idag hadde jeg min andre time hos akup. Det var helt rart altså, når han satt nålene i magen. Han setter 3 stykker 1 i midten og 1 på hver side med eggstokkene. Det føltes som det var noen som sto og dro i en tråd med en knute og plutselig løsnet knuta. Bare på den ene siden jeg følte det da, men håper virkelig det satte liv i egga..haha

Nei han gikk på Lundehaugen han:-)

Går alt bra med deg??

klem

Skrevet

Hei, høres spennende ut dette med nåler. Skal virkelig prøve det altså! Må bare finne tid til det først...

Håper at det gjør susen hos deg =)

Han gikk på Lundehaugen han ja....men da vet jeg nok ikke hvem han er. Tror ikke jeg kjenner noen som har gått der?!

Joda, det tuter og går. I grunnen lite prøving her i gården. Er nok ikke lenge til EL, men vi prøver ikke noe særlig denne mnd.

En baby er selvfølgelig like velkommen når det måtte være, men med EL nå, blir termin i nov, så vi tar det litt kuli nå. (Har bare alltid sagt at jeg skal prøve å unngå nov og des)

Så det er litt sånn der "det som skjer, det skjer" stemning nå.

Kanskje det er nettopp da den sitter?! ;)

Hvor er du i syklusen da?

Skrevet

Ja har tenkt litt på det der jeg og med og ha termin så sent på året, men så har jeg ikke lyst til og ikke prøve noen mnd heller. Jeg regner med eggløsning neste uke. Finner den aldri på tester, så nå begynte jeg og teste på mandag bare for og være sikker. Har ikke slått ut ennå. Men kjenner det er ting som skjer der nede nå etter akup:-)

Krysser det jeg har for at spådommene og akupunkturen skal oppfylles:-)

Skrevet

Hei igjen =)

Betyr jo egentlig ingenting når på året ungen er født, men vi trenger en pause av og til, og kan like gjerne bare ta den nå.

Etter 2,5 års prøving er det greit og av og til senke skuldrene og bare nyte sex når det passer oss, og ikke når vi MÅ!

Men jeg har jo selvfølgelig alltid et lite håp ;)

Finner ikke EL på tester, sier du? Har du prøvd digitale CB tester? Ifølge de aller fleste her inne, er det den de har best erfaring med...

Selv tester jeg ikke. Prøvde billigstrips forrige mnd, og fikk en tilnærmet positiv, men nå gidder rett og slett ikke det der..

Krysser fingrende med deg =)

Happy humping til dere begge!!

Hold oss alle oppdatert...

Skrevet

Hello:-)

Litt treg med og svare jeg..hihi!!

Ja har prøvd CB tester en omgang men de slo ikke ut da heller:-( Syns jeg så en veldig svak svak strek idag så spent på om den er sterkere i morgen. Men safer med og hoppe i køya ca annen hver dag. hehe

Jeg er ganske positiv til at vi kanskje klarer det denne gangen, så vi får se.

Ja skjønner det at det er greit og ta en pause fra prøvingen etter en stund. Sunt og tenke på noe annet innimellom og, og du skal ikke se bort ifra at det er nettopp da den sitter.

Happy humping back :-)

Klem

Skrevet

Helt i orden det... Er ikke den kjappeste på avtrekkeren selv når det gjelder slikt. Skal noe til å rekke over alt ;)

Tror det er veldig lurt å kjøre annen hver dag! Krysser fingrer med deg for at den sitter denne gang =)

Hadde en runde i køya i går kveld, og i dag steg tempen med litt over 0,2 grad, dvs at jeg mest sannsynligvis hadde EL i går, så jeg har jo som sagt alltid et ørlite håp :)

Vi høres nok :o)

Skrevet

Å krysser fingrene for at det klaffer for dere denne gangen. Litt morsomt om vi begge hadde blitt det nå. Vi ligger vist likt i syklusen hvis min stemmer da:-)

Skrevet

Hei hei. Føler virkelig att akupunkturen funker, idag tok jeg en ny eggløsningtest og for første gang disse mnd slo den ut. Har jo ikke funnet den før, Joho. Jeg var hos akupunktøren idag også. Idag fikk jeg noen naturmedisiner også som skal hjelpe på hormoner, syklusen og sånne ting. Du må virkelig ta turen dit og prøve. Blir spennende og se nå da om det blir noe spire og at den klamrer seg fast isåfall:-)

Snakkes senere:-)

klem

Skrevet

Spennende, spennende!! :)

Gratulerer med positiv EL test, hihi ;)

Skal kontakte mannen ja, vil bare vente til uti mars/april, pga det jeg sa med termin, pause osv.

Vet jo at det kanskje tar en stund før det evnt klaffer, men venter litt likevel...

Gudd løkk tu ju =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...