♥Tullerusk♥ Skrevet 12. februar 2008 #1 Skrevet 12. februar 2008 har dere satt den henn?? Hvis dere har gjort den klar da=o) Har funnet litt frem litt klær jeg da, men har begynt på å tenke hvor jeg skal sette den. I gangen, på soverommet, i bilen??? Hvor?
Trultemora er presseklar!! Skrevet 12. februar 2008 #2 Skrevet 12. februar 2008 Den står trygt plassert i bilen! Tenker at det er greitt å ha en mindre ting å tenke på når det står på som verst med riene! Da er jeg 100% sikker på at den bagen faktisk blir med til sykehuset!!! hehe.....
Beama Skrevet 12. februar 2008 #3 Skrevet 12. februar 2008 Min står på soverommet foreløbig. Men straks den er helt klart så settes den i bilen. Men når min fødsel starter så må vi hoppe i bilen og kjøre fortest mulig=P ikke tid til noe dilldall da nei...
Gjest Skrevet 12. februar 2008 #4 Skrevet 12. februar 2008 Har ikje pakket min ennå, men må snart begynne å tenke på det... ) Men jeg kommer til å sette den i gangen.....
Vårunge08 Skrevet 12. februar 2008 #5 Skrevet 12. februar 2008 Har ikke tenkt å gå å snuble i den en måneds tid, så det blir nok soverommet. Skal en del toalettsaker nedi som jeg ikke kan pakke før vi er på vei.. Regner ikke med å ha det såå travelt, har 1 times kjøretid til sykehuset, og vi må sannsynligvis skaffe barnepass også først. ) Uansett best å slappe av hjemme i første del av fødselen..
viertre + spire Skrevet 12. februar 2008 #6 Skrevet 12. februar 2008 Hvor stor bag har dere??? Jeg pakker alltid mye når jeg skal noe. er redd de skal tro jeg skal flytte inn på føden/barsel hehe......
♥Tullerusk♥ Skrevet 12. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 12. februar 2008 Glemte å si at vi har to biler. En jobb bil som er en varebil og vanlig familiebil. Hadde tenkt å sette bagen i bilen, men den får stå i gangen til vi har funnet ut hvilken bil vi skal ta=oD...hehehe...
Gjest Skrevet 12. februar 2008 #8 Skrevet 12. februar 2008 Apropos størrelse, jeg har pakket en trillekoffert (slik som går inn i cockpit i flyet).
Gjest Skrevet 12. februar 2008 #9 Skrevet 12. februar 2008 hehe nei ikje vits i å sette bagen i den enne bilen, så plutselig tar dere den andre... hehe Skal ha bagen i gangen fordi vi har også to biler... hans arbeidsbil og familiebilen... men familiebilen he av å til ikje lyst å starte, så må ta den andre bilen.... hehe
♥Tullerusk♥ Skrevet 12. februar 2008 Forfatter #10 Skrevet 12. februar 2008 Str på bagen/korfferten ja, hehe...Tenkte på en liten trillekoffert, men vet ikke helt ennå. Tenker da på at toalettsaker tar jo en god del plass da. Så hvorfor ikke...Kommer litt ann på hvor lenge man skal være på sykehuset også...
♥Tullerusk♥ Skrevet 12. februar 2008 Forfatter #11 Skrevet 12. februar 2008 Får Ei Lita Jente~HøyGravid~: Har en sånn bil dere å ja...hehe...Blir til at vi tar varebilen men må jo ha familiebilen på vei hjem igjen da...=oD...Må ha med ungen også...=o)
Gjest Skrevet 12. februar 2008 #12 Skrevet 12. februar 2008 hehe... ja vectra vet du, dritt biler.... men heim er det jo ikje så travelt.. så då kan jo mannen alti få sviv på ann.. men ikje godt når du har hastverk.. hehe....
♥Tullerusk♥ Skrevet 12. februar 2008 Forfatter #13 Skrevet 12. februar 2008 hehehe....Sant nok...Har en VW vento...Møkka bil, men god å kjøre=oD....
Gjest Skrevet 12. februar 2008 #14 Skrevet 12. februar 2008 hehe... ja bilen e knall god å kjøre, men ikje noe gøy når du er i byen å skal hjem og bilen ikje starter... hehe..... eller må ha hjelp av naboen... hehe... litt utenfor temaet dette, menmen )
♥Tullerusk♥ Skrevet 12. februar 2008 Forfatter #15 Skrevet 12. februar 2008 Hhahahaa..ja...Skravlesyk...=oD Og overtrøtt...
Gjest Skrevet 12. februar 2008 #16 Skrevet 12. februar 2008 ja blir skravlesyk når sambo ikje er hjemme.... må jo snakke med noen... hehe... kjedelig å snakke med meg selv i lengda.. hehe )
Gjest Skrevet 13. februar 2008 #17 Skrevet 13. februar 2008 Hehe skravlesyke jenter ;-). Bare et tips angående at toalettsakene tar så mye plass, jeg har bare med småprøver, en liten shampoo, balsam, såpe, krem, intimvask (50 ml dr greve intimvaskskum) og tannkrem, samt en deo, men den er jo bare 50 ml). Kan kjøpes på vita o.l. eller fylles over på småflasker om man har det.
♥Tullerusk♥ Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #18 Skrevet 13. februar 2008 Hmm..Ja det hadde vært en idee.... får se om jeg får kjøpt noen på fredag=o) Takk for tipset=oD
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 13. februar 2008 #19 Skrevet 13. februar 2008 Den står klar på gjesterommet sammen med vognen og andre babyting. Utenpå henger en liste med det siste som skal plukkes med. Topp tips å bruke miniprodukter i toalettvesken- det har jeg gjort. Vareprøver jeg har fått. Ellers går det jo an å kjøpe miniprodukter på hm og sann, eller mindre flasker man kan fylle opp selv med produktene fra de store flaskene. Jeg har pakket i en bag, ikke alt for stor. Lurte på koffert, men synes det så litt for dumt ut. Husk også å pakke noen klær til far om han skal være med på barselhotellet etterpå!!
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2008 #20 Skrevet 13. februar 2008 heisann. eg lure då på ka dåkk har pakkt,...? å kor lang tid i forveien e d lurt å ha den klar?
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2008 #21 Skrevet 13. februar 2008 Sist hadde vi med 2 kofferter og kamerabag. De trodde nok at vi skulle flytte inn, men det bryr jeg meg ikke om. Tar med det jeg har lyst til jeg. Liker ikke å mangle noe.
Gjest Skrevet 13. februar 2008 #22 Skrevet 13. februar 2008 Det er sikkert noen bedre tråder her inne hvor det står om innhold i bagen, men jeg kan da fortelle hva jeg har pakket (skal bo på barsel, ikke hotell): -2 amme-bh -noen amme-topper -joggebukse/jakke -tøfler -sokker/truser -ammeinnlegg (ull + engangs) -Toalettsaker (småflasker av det jeg trenger) -LYPSYL (i tilfelle lystgass) -nattbind (til hjemreisen) -børste, hårstrikk -hårføner (for tørking "der nede") -ørepropper -kun et skift klær til baby til hjemreise -kamera -videokamera -mobillader -helsekortet for gravide -litt godteri :-) (tips fra legen min: spise smågodt etter fødselen for å få igjen energien. YES PLEASE!!!) -til mannen: 2 t-skjorter, deo og en dusjsåpe (og litt godteri til han også). Jeg synes bagen bør være klar rundt 3 uker før termin ... men det er jo opp til hver enkelt.
Gjest Skrevet 13. februar 2008 #23 Skrevet 13. februar 2008 syns det hva ei fin liste Kitty08*fødeklar* syns også lista i fødselsboka er fin som utgangspunkt....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå