Gå til innhold

Blæretrøbbel?!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere nygravide medsøstre:)

 

Må bare spørre...

Er sjelden plaget av urinveisinfeksjon, men er litt mer obs nå som jeg er gravid. Vet at man vanskeligere merker det da...

Føler jeg har litt motsatt problem av det klassiske symptomet at man må tisse ofte, det er heller slik at det er "dårlig trykk" om dere skjønner, akkurat som om noe er i veien der nede.

Kan liksom kjenne at jeg må på do, men så kommer det lite, og så må jeg prøve flere ganger før jeg får noe særlig ut. Kan press på blære ha utslag på denne måten også, eller bør jeg ta det opp med legen kanskje? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som kjenner seg igjen.....? =)

Skrevet

Hvis man får uvi så kan ofte lukkemuskelen i urinrøret bli sår...og da kan det være vanskelig å få til å tisse og man kan ha vanskelig for å holde seg hvis man må veldig tisse...det beste du kan gjøre hvis du føler det slik er å drikke masse appelsinjuice og la det renne godt i ett par dager....da kommer det seg ofte.....

 

Har selv kronisk uvi så kjenner igjen det du skriver..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...