bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 12. februar 2008 #1 Skrevet 12. februar 2008 har begynt å introdusere brød nå. har bare gitt smuler hittil. men han skjønner tegningen og tygger når jeg legger det på gummene hans. hvor store biter kan jeg gi han? han har bare 2 tenner, fortennene nede.
AE❤️ Skrevet 12. februar 2008 #2 Skrevet 12. februar 2008 På størrelse med en rosin også øker du etterhvert som du ser at det går greit!
AE❤️ Skrevet 12. februar 2008 #3 Skrevet 12. februar 2008 Kan være lurt og sjekke litt inni munnen etterpå,noen babyer kan ha tendens til og gjemme litt på maten.. slik at det blir liggende oppi ganen og sånn! Lurt og få sjekket ut det før man legge de og sånn...
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 12. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 12. februar 2008 ja klart jeg sjekker. ok, da prøver jeg med størrelse rosin i morgen og ser hvordan det går. takk for svar
Mormor Tralle Tone Troll Skrevet 13. februar 2008 #5 Skrevet 13. februar 2008 Jeg ga lillemor brødbiter på rosinstørrelse. Fortalte dette til helsesøster på 6 mnd kontrollen. Ho fikk nesten angstanfall! Måtte ikke finne på det! Var ALTFOR tidlig. Måtte vente til ho var MINST 8 mnd. Så vi slutta vi... Men ho får nu smake litt avogtil. Hi sitt jo regelrett og tigg mat når vi spiser. Får to grøtmåltid og middag da. + pupp. Lure på å begynne med brød igjen, siden ho så tydelig likte det. Med leverpostei. Vaffler er også veldig godt, og boller/kake. Får jo en liten smak når vi har sånn mat. Men hjemmelaga middag er usj! Da brekker hun seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå