PrettyPink Skrevet 12. februar 2008 #1 Skrevet 12. februar 2008 Har IKM i dag og TR har fortsatt ikke vist seg. Håper på det beste. Flere med IKM i løpet av de nærmeste dagene? Har hatt noen symptomer, blir litt kvalm om kveldene, i helgen syntes jeg brystene mine var tunge og i går så jeg at jeg hadde fått mørke ringer rundt brystvortene. Trørr ikke helt å tro at jeg kan være gravid, siden jeg hadde en SA i slutten av november.
Lucy T og prinsessa *** Skrevet 12. februar 2008 #2 Skrevet 12. februar 2008 Jeg hadde IKM mandag 4. februar, og tr er borte vekk... Hehe... Har tatt mange tester. De fleste negative, men to svaaaaaak svaaaak positive. Men negative igjen etter det. Negativ hos legen mandag 11. februar. Tok blodprøve for å sjekke hcg tirsdag 12. februar, men den får jeg ikke svar på før neste uke. Så tiden vil vise.... Gidder ikke teste igjen før i helga... Like før IKM fikk jeg ømme pupper, som bare har blitt mer og mer øm. Nå er de harde og vonde. Og litt mer fremtredende blodårer (som godt kan være ønske tenkninger...). Og blødende tannkjøtt har jeg hatt siden uka etter EL. I tillegg til alt dette så har jeg tatt en progesteron blodprøve som var så lav at det tilsier at jeg ikke har hatt EL, men legen sa tirsdag at den kan vise feil av diverse grunner.... Jeg hadde forsåvidt også en tidlig SA i slutten av november... Krysser fingrene for deg. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå