Mama B Skrevet 12. februar 2008 #1 Skrevet 12. februar 2008 Jeg synger i et ganske seriøst kor, og var på første øving etter at jeg fant ut at jeg var gravid idag. Det gjorde jo vondt å synge! i magen altså, fikk ikke tatt i med magen heller.. noen som vet om dette er vanlig? Litt tidlig å si det til dirigenten enda.. er 7 + 0 idag--
lin76 Skrevet 12. februar 2008 #2 Skrevet 12. februar 2008 Ja, kjenner igjen det du skriv. Er 7+6 no, og dei siste øvingane har det vore vanskeleg å finna støtte i magen. Blir dessutan meir sliten i pusten, som om lufta ikkje kjem langt nok ned, så sist haldt eg nesten på å svima (me sto) før eg sette meg plask ned. Trur ikkje det er så uvanleg. Ei av dei gravide i koret tok perm etter 12 veker fordi ho ikkje orka meir, ei anna song til sju-åtte månader. Er nok individuelt.
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 13. februar 2008 #4 Skrevet 13. februar 2008 Det er vanlig , da du bruker magen når du puster.Blir verre:) hehe.. mer kan jeg ikke si, slutt når du føler det blir plagsomt. Men det er ikke farlig:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå