Gå til innhold

bag/bamse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Har to ting igjen på babylista mi, ante ikke det skulle være så vanskelig å finne. Vil ha med en liten bamse til sykehuset. Men uansett hvor jeg ser er de kun for barn over 3 år. Finnes det ikke godkjente bamser for barn under 3 år? Noen som vet? Har vært i masse lekebutikker ol...

Også skulle jeg gjerne hatt en liten bag som jeg kunne hatt med babytøyet i til sykehuset. og som er grei å ha senere når vi skal bort en natt ol. Stellebagen er litt liten. bare en vanlig bag med ole brumm eller noe... hvor finner man det?

Noen som vet noen nettsider kanskje?

hihi er jo ingen krise da. men syns det er så rart at de to enkle tingene skal være så vanskelig å finne....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann :o)

Tror nok uansett at bamsen ikje er godkjent for barn under 3 år, så går det fint... babyen klarer jo ikje å holde gripe i den.... bare velg en bamse med minst mulig dilldall.... bamsen står som regel bare i gjørnet av sengen....

Har du vert rundt i butikker å sett etter bag?? jeg kommer bare til å pakke klær ++ til babyen i min bag... er så lite du trenger at det mest ikje er vits med en egen bag... kanskje bare ha det i en plastpose i bagen... kommer ikje til å ha egen bag til babyen før hun er større å trenger å pakke mer med.....

Skrevet

På baby-butikker selger de bamser som lager fosterlyder. (har nok andre bamser også)

bag/veske med ole brum o.l finner du på veskebutikker, barnebutikker eller lekebutikker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...