Gå til innhold

Hva har dere i timelønn og hva jobber dere som?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er lei av at mannen min klager på at jeg tjener så lite selv om jeg har 3 år på høyskole. Trives med jobben min, jeg og er selv fornøyd med jobben.

Men ble alikvevel nyskjerrig på hva andre småbarnsmødre tjener:)

Jeg jobber i bank og har 150kr timen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

173.5timen- 44 i kveldtillegg pr time og helgetillegg husker ikke hva det var, jeg.. sykepleier 10år ansinitet

Skrevet

Jobber i møbelbutikk, har 153 kr timen og 6 års høyere utdannelse. Hadde tjent det samme om jeg bare hadde hatt VGS. Er ikke ferdig å studere, dette er en ekstra jobb.

Skrevet

Sorterer pakker på Posten deltid (studerer også), har ca 140 kr timen, går på fastlønn så det varierer litt.

Skrevet

ca. 160 kr timen. Er sekretær. Kun allmennfag.

Skrevet

134 kr pluss 40 kr tilleg til kved og noe helgetilleg

ikke noe utdannelse jobber i kommunen . 8 år ansinitiet

Skrevet

Jeg har 100 kr timen. Men skal snart bytt jobb!

Skrevet

Litt over 140 i timen, null utdannelse, null erfaring, jobber på sentralbord/resepsjon.

Skrevet

173,5 kr timen og jeg er sykepleier. tillegg har jeg noe tillegg på kveld og helg.

Skrevet

Servitør/bartender 150 kr timen.. Tips kommer utenom.. noe som på en bra fredag eller lørdag burde tilsvare 100.- rett i lommen pr arbeidstime.. =)

Skrevet

330kr timen kjøkkensjef

Skrevet

så mye dere tjener da, jeg har 130 kr i timen på den ene jobben min men det er en nattstilling så der har jeg min.30 kr tillegg på alle timen bortsett fra 1,25time ommorran,,,, også jobber jeg ekstra i en interiør butikk der har jeg 117.

Skrevet

dagligvare butikk,115kr timen,tillegg på 21 og 42 kr kveld og helg

Skrevet

skal på jobbintervju i bank etterpå (gjennom Adecco) og får første mnd 145,- i timen, deretter 155,- og så går jeg enda mer opp hvis jeg er så heldig å bli fast ansatt i banken :)

stilingen er saksbehandler, bedriftsmarkedet for gruppeliv, pensjonsforikring.

wish me luck!!!

Skrevet

Har fastlønn på 272 000 i året, men blir vel ca. 141 kr i timen. I tillegg har vi en bonusordning ut ifra hvordan vi presterer. Jobber som saksbehandler/"økonomisk rådgiver". Ingen særlig utdannelse. Fullført videregående.

Skrevet

Min reelle timelønn er så dårlig at jeg tør ikke tenke på det en gang... Jeg er lærer uten mulighet til å få gjort for- og etterarbeid på jobben, så det blir kveldsarbeid. Så da kan du legge på ca 5 timer oppå 8 1/2 times arbeidsdag i alle fall tre dager i uka. Da er vi oppe i over 40 timer allerede, pluss to arbeidsdager à 8,5 t... Vet ikke om 355 300 i året er så himla mye å skryte av da, gitt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...