Gjest Skrevet 12. februar 2008 #1 Skrevet 12. februar 2008 Er det ikke da en idé å svare på mail? Jeg sendte en mail for snart 2 uker siden, uten respons. Så en puring for en uke siden og annonsen ligger fremdeles ute nå, for ei vogn som vanligvis selges på et par tre dager til den prisen. Teit å ikke svare på mail asså. *grrrrr*
Monajenten Skrevet 12. februar 2008 #2 Skrevet 12. februar 2008 Står det noe spesifisert ang. det? Jeg solgte nettopp (i kveld faktisk:-D) en vogn og et bilsete, og jeg spesifiserte i annonsen at man måtte ringe/sende sms hvis man var interessert, for jeg har ikke hatt noe særlig tilgang på pc de siste ukene/månedene. Men hvis det ikke står noe, er det rimelig teit ja. Vil man ikke selge liksom? :-/
Min *lille* prins*er stor* Skrevet 12. februar 2008 #3 Skrevet 12. februar 2008 pleier alltid å sende sms... er ike alle som sjekker mailen sin, men 2 uker er vel litt lenge kanskje
Gjest Skrevet 12. februar 2008 #4 Skrevet 12. februar 2008 Det står ikke noe, da hadde jeg jo ringt eller sendt sms. Tror jeg da, det er denne; http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=12308947 Noe jeg burde oppdaget som jeg ikke har sett?!
Gjest Skrevet 12. februar 2008 #5 Skrevet 12. februar 2008 Det er en evighet joooo... Og annonsen har jo ligget siden 27.01 Jeg sjekker forøvrig Finn hver dag så det er nok mer enn 14 dager også...
It's all about me Skrevet 12. februar 2008 #6 Skrevet 12. februar 2008 Da er vognen garantert solgt, men at hun ikke har fjernet annonsen, samt at hun da ikke gidder sjekke mailen siden hun jo ikke har noe til salgs lenger....
Den lille prinsesse Skrevet 12. februar 2008 #7 Skrevet 12. februar 2008 Den er nok solgt ja! Er ikke alle som oppdaterer annonsene.
My little girl_ Skrevet 12. februar 2008 #8 Skrevet 12. februar 2008 jeg veit *irriterenes* sendte mail på en vinterdress for en 14 dager siden,ikke fått svar ennå:S
Monajenten Skrevet 12. februar 2008 #9 Skrevet 12. februar 2008 Det står nå et telefonnr. der. Tror jeg hadde sendt en sms, jeg:-) Eller evt. ringt i morgen eller noe. Men som andre sier, den er kanskje solgt.
Gjest Skrevet 12. februar 2008 #10 Skrevet 12. februar 2008 Hmmm, men det er jo likevel litt merkelig da. Gidd å svare liksom. Jeg svarte alle jeg og sjekket mailen min et par ganger ekstra om dagen bare for å være sikker på at alle fikk svar. God service vett;) Hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå