♡Maria18&Snuppa♡ Skrevet 13. februar 2008 #26 Skrevet 13. februar 2008 ey nå er det min tur til og være litt bitch her..neida.. bebin hennes er søt den..men i mine øyne en helt vanlig ola-normann bebi ;o) han blir sikkert nydelig etterhvert=) jeg lar meg ikke provosere av hu luddret men måtte bare slenge inn noe,etter min mening..hu tar seg vell ikke nær av sånt hu vell? sa jo ikke no stygt? eller..? jaja whatever...vakke stygt ment iallefall..
Gjest Skrevet 13. februar 2008 #27 Skrevet 13. februar 2008 Hehe;) Jeg har hisset meg mye opp mht innleggene til ludderet selv, men har jo skjønt at hun bare er ute etter og provosere... Og det må vel egentlig være noen sånne her inne for å øke temperaturen litt? Og til Maria18: Fy på lanken!
Gjest Skrevet 13. februar 2008 #28 Skrevet 13. februar 2008 Må jo bare le av stakkars lille Maria, hun er jo bare et barn selv og da er det vanskelig å vite forskjell på rett og galt... Gleder meg vilt til å se henne drite seg ut på unge mødre, hihi... Vet hun sikkert ikke mente noe galt, hun kan jo umulig mene noe negativt om min lille perfekte godklump :-) Men som sagt er det ikke så lett for sånne små å ordlegge seg rett alltid... Jaja... Whatever lissom, hihi...
Gjest Skrevet 13. februar 2008 #29 Skrevet 13. februar 2008 Klart hun ikke kan ha ment det, titta på babyen din jeg og den var nydelig synes jeg, har sett mange babyer som slettes ikke er spesielt søte, men din var kjempesøt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå