Anonym bruker Skrevet 12. februar 2008 #1 Skrevet 12. februar 2008 har kjøpt inn ullinnlegg men har hørt at det er lurt å kjøpe engangsinnlegg i tillegg viss man lekker mye. Da lurer jeg på om papir eller bomull er best? Har sett at natusan har engangsinnlegg i dagligvarebutikken. Regner med at ulla skal ligge innerst, så engang, så bh??
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2008 #2 Skrevet 12. februar 2008 kjøpte på apoteket (avent tror jeg det var,husker ikke) natusan sine hang fast i brystvortene mine =(
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2008 #3 Skrevet 12. februar 2008 Natusan har forbedret sine innlegg.. Di setter seg ikke fast lengre!!
Gjest mphs Skrevet 12. februar 2008 #4 Skrevet 12. februar 2008 Brukte som regel bare medela aller chicco ammeinnlegg, når det var kalt ute og jeg skulle gå lang tur la jeg ett i ull ytterst. Likte ikke natusan sine engangsinlegg, syns de var små og klumpete.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå