Gå til innhold

papir vs bomull ammeinnlegg??


Anbefalte innlegg

Skrevet

har kjøpt inn ullinnlegg men har hørt at det er lurt å kjøpe engangsinnlegg i tillegg viss man lekker mye. Da lurer jeg på om papir eller bomull er best? Har sett at natusan har engangsinnlegg i dagligvarebutikken. Regner med at ulla skal ligge innerst, så engang, så bh??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kjøpte på apoteket (avent tror jeg det var,husker ikke) natusan sine hang fast i brystvortene mine =(

Skrevet

Natusan har forbedret sine innlegg.. Di setter seg ikke fast lengre!!

Skrevet

Brukte som regel bare medela aller chicco ammeinnlegg, når det var kalt ute og jeg skulle gå lang tur la jeg ett i ull ytterst.

Likte ikke natusan sine engangsinlegg, syns de var små og klumpete.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...