Gå til innhold

Spørsmål om sex:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når dere skal ha sex, dusjer dere alltid først hvis det er litt planlagt og ligger i luften at i kveld blir det sex?

Vi gjør, MÅ være rent og pent og lukte godt! Det blir jo litt planlagt sex, men digg er det, jo! Vi har også sex på impulsiven, men da blir det ikke oralsex hverken på meg eller han siden jeg MÅ ha alt rent, pent og skinnende:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme her...liker å være "fresh", men vi springer gjennom dusjen hver kveld før vi hopper i seng.

Skrevet

nei det gjør vi ikke, men vi dusjer hver dag og føler selv vi er " rene" nok til å hoppe i høyet:)) og når vi har det, gjør vi det vi føler for der og da..

Skrevet

vi planlegger aldri,, men har uansett en vane at jeg dusjer om kvelden, så d er ikke noe problem,,,

når d gjelder han, dusjer han alltid etter jobb,,, men smaker alltid nam nam, og lukter godt uansett,, selv om d ikke er "nydusjet",,

Skrevet

nei vi har gjerne sex uten å vaske oss først..

men oralsex blir det ikke om jeg føler meg "skitten",utfører heller ikke oral sex om han ikke er "ren"..

har merka hvordan det er og syns ikke noe om å få biter i munnen...

å fytti katta,nå ble jeg kvalm av meg selv..

Skrevet

Hohoho nå ler jeg meg ihjel=) Vi dusjer alltid på morgenen vi da..Men skal vi hoppe i høyet blir det en runde i dusjen om kvelden også

Skrevet

Best å være rene ja.... =) Men skulle lysten komme snikende, og vi ikke akkuratt har kommet ut av dusjen, hindrer det oss ikke. Men som dere sier om oralsex - man MÅ være ren og pen (les; hårfjerning!) =)

Skrevet

Vi dusjer begge hver dag og vi pleier å gjøre det på morningen. Dusjer da ikke på kvelden selv om vi skal ha sex.

Med mindre vi har sex i dusjen da;-)

Skrevet

Blir ingen oral sex om det er lenge siden vi dusjet:-)

Skrevet

Planlegger ikke sex da, men vi pleier aa dusje om ettermiddag/kveld uansett, saa vi er begge rene naar vi gaar til sengs, og blir det no saa blir det no ;-)

Skrevet

Yuck!!! hehe...Ja den var litt kvalm ;-) hehehe men artig skrevet....Maatte le litt jeg ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...