*1+1=2 små* Skrevet 12. februar 2008 #1 Skrevet 12. februar 2008 Snuppa mi er 10 uker gammel og jeg legger henne ALLTID når hun er våken, det er helt utrolig! Istad f.eks la jeg henne og sang en/to sanger for henne mens hun titta på meg også gikk jeg ut. Har ikke hørt en eneste lyd, gikk for å sjekke om alt var bra:P Tenker lissom at hun er jo såå liten og det er jo mørkt på rommet men hun er ikke redd for en flekk! Sikkelig stolt av snuppa og jeg tror kanskje det vitner om en sterk liten personlighet?!
*1+1=2 små* Skrevet 12. februar 2008 Forfatter #2 Skrevet 12. februar 2008 men så får jeg utrolig dårlig samvittighet...dakkar lille ligger helt alene i mørket og stirrer ut i lufta....tror dere at hun føler seg ensom?!(VELDIG hormonell mamma som har fått tilbake mensen)
anonymus 2 små Skrevet 13. februar 2008 #4 Skrevet 13. februar 2008 Gutten vår på 7 uker har nå sovnet av seg selv 7 kvelder på rad... før 23 på kvelden Men ikke snakk om han vil sove på dagtid...
Kanutten83 Skrevet 13. februar 2008 #5 Skrevet 13. februar 2008 Tror ikke jenta di føler seg ensom, da tror jeg hun hadde sagt i fra ganske godt:o) Men skjønner deg, slet litt med det samme da gutten vår begynte å legge seg alene også) Og skryt i vei:o)
*1+1=2 små* Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 13. februar 2008 det er jo kjempe bra julebaby!!! Vi må jo få skryte litt vi som får det til også Er jaffal kjempe stolt av henne!!
enpå3ogenpå1 Skrevet 13. februar 2008 #7 Skrevet 13. februar 2008 Ja enig med Kanutten, de sier nok i fra. Gutten vår legger seg også veldig greit, og har ingen problemer med å ligge våken før han sovner. Det er utrolig deilig og vi håper det fortsetter sånn Gull-ungene våre *smelter helt* og så heldig du er da *Blomster og bier* som har fått igjen mensen.....helt seriøst - jeg vil ha en til snart jeg. Men tror du jeg får mensen tilbake da??????
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå