Anonym bruker Skrevet 12. februar 2008 #1 Skrevet 12. februar 2008 Har noen en formening, erfaringer? Hva er vanlig?
tre små luringer Skrevet 13. februar 2008 #2 Skrevet 13. februar 2008 Vi gjorde det, men det var et lite selskap med en god venn fra barnehagen. han var der tre timer allene og syntes det var kjempe gøy!
Gjest Filifjonka Skrevet 13. februar 2008 #3 Skrevet 13. februar 2008 Her er det vanlig at foreldrene er med, gjerne til de er fem år. Men det varierer naturligvis fra barn til barn. Her hadde vi en treåring som var alene i treårsselskapet til min yngste, og det gikk helt fint. I et annet treårsselskap hovr jeg var med min yngste, var det et barn som var alene og h*n taklet det ikke. Endte gråtende i en krok. Tror du at barnet ditt kan takle å være i selskap hos folk han kjenner bare litt i 2-3 timer? Hvordan vil det fungere i forhold til å gå på do for eksempel? Eller bleieskift, hvis han bruker det? Vil bursdagsbarnets foreldre være villige til å ta ansvaret? Det er egentlig bare du som kan svare...
trillemamma Skrevet 13. februar 2008 #4 Skrevet 13. februar 2008 Jeg inviterte barn med foreldre, men dette var i et nabolag hvor alle foreldrene kjente hverandre og vi hadde et veldig godt vennskap. Tror det er best om du ser an hva barnet ditt selv er klar for.
ennaH Skrevet 15. februar 2008 #5 Skrevet 15. februar 2008 Jeg ville ikke gått fra min treåring i bursdagsselskap. En ting er at han kunne blitt redd eller plutselig ville hjem. En annen ting er at jeg synes synd på de foreldrene som plutselig står igjen med kanskje ti treåringer som de må håndtere etter beste evne.
Lekamøia Skrevet 19. februar 2008 #6 Skrevet 19. februar 2008 Hvis barnet ditt synes det er greit, kan jeg ikke se noe problemer med det Se det an når dere kommer dit, og gå hvis han synes det er greit. Her er det helt vanlig at barna er i bursdag uten foreldrene dine. Jeg har jo tlf. nr til foreldrene hvis det skulle være noe Barna er som regel ganske så eksemplariske uten sin mamma/pappa der, og kan være mye mer sutrete hvis mamma/pappa er der Uansett handler det jo om barnet er trygt og synes det er greit å være der alene. De bursdagene sønnen vår har vært i har det vært mange andre barn fra barnehagen invitert, så sa synes han det er helt greit at vi går.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå