¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 12. februar 2008 #1 Skrevet 12. februar 2008 Jeg var gjennom en ma i går! Jeg har ikke blødd så mye som jeg trodde jeg skulle! Har hatt en sa for noen år siden, og da blødd jeg i 10 dager (kraftig) men denne gangen er det nesten ingen ting! Kommer det først om noen dager, eller der det det??kan jeg begynne allerede etter det er ferdig å blø denne gangen og alt gå bra alikavel, eller kan jeg da vente meg en ny sa/ma?? vil helst ikke vente en mens! noen som har hatt posetiv opplevele med dette?? fortell gjerne deres historie!!
Des-10 Skrevet 12. februar 2008 #2 Skrevet 12. februar 2008 Hei. Hvordan vet du at du har vært gjennom en MA?? Har du vært på Ul å fått det bekreftet?
¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 12. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. februar 2008 Jeg har hatt utskrapning og ligget i narkose så er sikker på det ja, skulle på min 10 uke men var nok dødt i uke 6 eller 7! Har å hatt sa , da kom alt ut selv!
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 12. februar 2008 #4 Skrevet 12. februar 2008 Så trist at du har mistet, Suzy84.. Jeg blødde av og på i ca 3 uker etter MA, hadde ikke utskrapning, men ble satt i gang. Var ganske langt på vei. Har skrevet litt om dette med å vente til etter første mens på et innlegg litt lengre nede som heter:mistet på morsdagen av alle dager (eller noe lignende). Det kan du jo lese hvis du vil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå