Gå til innhold

Hva er grunnen til at folk selger ubrukte vogner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan det være at baby'n er død - at de aldri fikk brukt vogna?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan jo hende, men oftest er det nok at de er kjøpt i utlandet å de tjener en god slump penger på å selge den i Norge.

Skrevet

Eller rett og slett bare vogndilla som mange har.....

Tror også at mange ombestemmer seg etter at kjøpet er gjort.

Enkelte har vell kanskje litt for mye penger. & litt mange på å styre seg på shopping.... ;)

Skrevet

Kan hende de har vunnet vogn....

Skrevet

mmm enig med ano`num *29.09.07* ... har selv allerede hatt noen vogner. Leter liksom etter den "perfekte" som passer mitt bruk.Er jo veldig forskjellig hvilken vogn folk trenger. Eks om man kjøper en "byvogn" og bor på landet ... eller at man rett og slett faller pladask for en annen enn den man har selv... nesten som mannfolk og biler hehe...

Skrevet

Jeg har kjøpt vogner til halvpris på salg for igjen å selge dem som nye å tjene en tusen lapp eller to. Ellers selger jeg vogner når jeg blir lei, og kjøper ny med det jeg får for den gamle.

Skrevet

I noen tilfeller er det besteforledre som kjøper vogn som ikke blir godtatt eller så har de vordende foreldre allerede kjøpt vogn

Skrevet

Jeg har akkurat solgt en Mutsy Spider (tror jeg, mon tro om hun kommer og henter den snart:p hihi... )

Den kjøpte jeg helt ny fra utlandet, brukte den til barnehagen en gang selv og broren min en gang, så kom snøen og da var det kjipt med trille.

I tillegg fant jeg ut rett etter kjøpet at jeg var gravid igjen og en søskentrille vil være mer hensiktsmessig for oss enn den lille lettvogna. Så da selger jeg den igjen, så godt som ubrukt.

Forøvrig tror jeg vogndilla også er noe av greien, og dette med videresalg med fortjeneste. OTH spesielt kan man få superbillig fra utlandet mens den koster svin her hjemme...

Skrevet

Vogndilla, kjøpe billig i utlandet for å tjene på det, tyveri, Dødfødt barn, barn som må ligge med pute mellom bena eller i gips osv

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...