Anonym bruker Skrevet 12. februar 2008 #1 Skrevet 12. februar 2008 Er det kneet som er ute av ledd siden det iblandt sier "popp"? Dette skjer mange ganger iløpet av en dag. Går det an å få det på plass igjen? Huff...bekymret jeg...
tonemor82 Skrevet 13. februar 2008 #2 Skrevet 13. februar 2008 Sånn var det med jenta mi også, det ene kneet. Lyden var samme lyden som vi får når vi "knekker" fingrene våre. Vi var hos legen med det, men det var ikke noe farlig, hadde noe med veske nivået i kneet å gjøre og det ville gå seg til. Nå er hun 4 og en halv mnd og lyden er nesten borte nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå