Den lille prinsesse Skrevet 12. februar 2008 #1 Skrevet 12. februar 2008 Hadde en ting til salgs på finn.no som noen ringte for å kjøpe igår. Først ville de at jeg skulle komme å møte dem et godt stykke fra der jeg bor. Sa selvfølgelig nei til det, skal de ha noe får de komme å hente selv. De fikk prute seg ned med 100 kr, det var greit for meg siden det var prisen jeg hadde tenkt meg i utgangspunktet. Så kommer de idag da, først så fant de ikke frem selvom de hadde gps. Ringte meg flere ganger, og ba meg komme ut å møte dem. Det gadd jeg ikke. Så når de til slutt finner frem syter mannen til hun jeg har snakket med om hvor vanskelig det var å finne frem, at de ikke visste det var skog på den ene siden av veien, og at de hadde kjørt helt fra byen og brukt mye bensin så om jeg var snill og selge dem den tingen for enda en 100 lapp billigere. Sa bare at nei, det blir den prisen eller ikke noe. Er du sikker spør han mannen da! Hva er det for noe å spørre om da?! Fikk den prisen jeg skulle ha, og han sutret seg ned trappa og sa at det var så langt å kjøre. HAHAHA!! Merkelig mann!!
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 12. februar 2008 #2 Skrevet 12. februar 2008 Du gadd ikke komme ut å møte dem? Det var jo snilt...
WP-TLogPeanut Skrevet 12. februar 2008 #3 Skrevet 12. februar 2008 Hvorfor gadd du ikke gå ut og møte dem? Snodig. Gjør jeg alltid når noen ikke finner frem..
Den lille prinsesse Skrevet 12. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 12. februar 2008 Nei, det gadd jeg faktisk ikke. De hadde bil og det er faktisk ikke noe problem å finne frem. Bare å kjøre riktig vei det ; ) Dessuten har jeg en på 2,5 mnd og en på 2 år som er syke hjemme og sambo var ikke hjemme da. Hadde ikke giddet å gått ut om de var friske og sambo var hjemme heller. Er jo de som skal kjøpe ikke jeg.
Espoir Skrevet 12. februar 2008 #5 Skrevet 12. februar 2008 Ja, hvorfor gadd du ikke det? De trengte jo tydeligvis litt hjelp til å finne frem.
Min *lille* prins*er stor* Skrevet 12. februar 2008 #6 Skrevet 12. februar 2008 har selv kjøpt brukte ting, og det skulle da bare mangle at jeg henter det selv! er det for langt å kjøre så gidder jeg faktisk ikke å kjøpe det heller. syns du var snill som lot dem prute:)
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 12. februar 2008 #8 Skrevet 12. februar 2008 Syntes nå du kunne møtt dem, du sier jo selv at dere bor ett stykke fra hverandre... Jaja, vi er jo alle forskjellige:-)
Den lille prinsesse Skrevet 12. februar 2008 Forfatter #9 Skrevet 12. februar 2008 Jeg gidder da ikke møte dem hvis de skal kjøpe noe av meg. Stod klart og tydelig i annonsen at kjøper henter. Har også begynt å skrive i annonsen "vennligst les annonsen, da all informasjon står der". Får så mange rare henvendelser noen ganger. Om de synes det er langt så kunne de ha droppet kjøpet. Driver ikke veldedighet heller ; )
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 12. februar 2008 #10 Skrevet 12. februar 2008 Nå vet jeg ikke hvor du bor, hvordan eller hvor lett det er å finne fram, men jeg hadde forstått det om grunnen til at du ikke kunne gå ut var syke barn, men har hadde du altså ikke gjort det uansett! Sært! DU kjenner kanskje området du bor, men det er faktisk folk som ikke gjør det! Har gps selv, men det er ikke alltid den finner fram! *rister på hodet*
It's all about me Skrevet 12. februar 2008 #11 Skrevet 12. februar 2008 HAHAHA!! Merkelig selger vil heller jeg si. Greit at det er kjøper som skal hente, men du kan da være litt mer behjelplig med å finne fram. Det er faktisk ikke alle som er født med stedsans som en sporhund.
Den lille prinsesse Skrevet 12. februar 2008 Forfatter #12 Skrevet 12. februar 2008 Det er virkelig lett å finne frem. Første blokken man kommer til når man kjører inn på denne adressen. Er bare en vei å kjøre inn på = ) De måtte kjøre tilbake hit for å kjøre hjem igjen, men isteden for å kjøre tilbake (de kom fra riktig vei) kjørte de rundt på andre veier som er et lite stykke unna.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå