Trine82 Skrevet 12. februar 2008 #1 Skrevet 12. februar 2008 hei. jeg er en ung mor på 25år som har en sønn på 3år og en på 9 uker. Jeg bor på bøler. da jeg er innflytter til oslo så kjenner jeg ikke så mange på min alder i samme situasjon og skulle gjerne ønske det var noen i nærområdet eller omeng som gjerne ville vært med på trilletur en dag:-)
En trist mamma Skrevet 13. februar 2008 #2 Skrevet 13. februar 2008 Hei! Jeg bor i gamlebyen. Kanskje litt langt unna, men jeg vil gjerne bli kjent med noen som har barn. Send meg en pm, så kanskje vi får til noe =)
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2008 #3 Skrevet 18. februar 2008 jeg bor på lambertseter, har ei jente på 14 mnd...
jente06OGgutt09 Skrevet 24. februar 2008 #4 Skrevet 24. februar 2008 jeg bor i oslo og jenta mi er 14,5 mnd..
Den lille prinsesse Skrevet 14. april 2008 #5 Skrevet 14. april 2008 Hei! Jeg er 26 bor på Lambertseter og har en på 2 år og en på 5 mnd = ) Holder på å kjede livet av meg, da jeg ikke kjenner andre i permisjon denne gangen.
Hidjey Skrevet 21. mai 2008 #6 Skrevet 21. mai 2008 hei hei! Jeg bor i gamlebyen, har en gutt på 19 mnd og har termin med nr 2 om en mnd.. Kjenner ingen andre med barn, så vi er helt klart med på noe spennende!
AnetteMor_22 Skrevet 15. juni 2008 #8 Skrevet 15. juni 2008 Hei hei! Er en ung mor på 22 år og har en sønn på snart to år. Har veldig lyst til å bli kjent med andre unge mammaer i Oslo. Kan ikke vi arrangere et treff for oss?? Det hadde vært så koselig! Kan jo ta det nå snart hvis ikke alle drar på ferie da....Kan organisere jeg og gjerne sammen med noen...hvis noen har lyst så send svar!
Beccita* Skrevet 13. august 2008 #9 Skrevet 13. august 2008 Heisann, flytter til oslo iløpet av høsten, og kjenner ingen med barn der, håper virkelig å bli kjent med noen i lignende situasjon derborte. Regner med å bo i nærheten av sentrum. Har en sønn på 1,5 år som jeg er alene om. Selv er jeg 21 og fra Stavanger, er veldig intr, i treff,trilleturer, kafeer osv Send PM om det skulle være av intr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå