EvaMarie Skrevet 12. februar 2008 #1 Skrevet 12. februar 2008 Vi er invitert til London 5-6. juni Har termin 30 juli Noen som vet fra nàr gravide ikke fàr lov til à fly lenger?
*Willow* Skrevet 12. februar 2008 #2 Skrevet 12. februar 2008 Står på hjemmesidene til hvert enkelt flyselskap hvilke grenser de opererer med, men stort sett er det frem til uke 36 mener jeg å huske.
Julie<3 Skrevet 12. februar 2008 #3 Skrevet 12. februar 2008 http://www.sas.no/no/Alt-om-reisen/Reise-under-graviditet/Hvis-du-venter-ett-barn/ Gå inn på denne linken du. gjelder sas
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2008 #4 Skrevet 12. februar 2008 jeg har termin 22 juli og har fått tillatelse av min lege å reise hjem med fly fra ferie 1 juli
2 fine små Skrevet 12. februar 2008 #5 Skrevet 12. februar 2008 Soerg for aa fly med SAS, British Airways er en del strengere husker jeg fra forrige svangerskap. Maatte lyve litt paa termin for aa komme meg hjem fra London forrige svangerskap, jeg var 5 uker unna termin, men de ville ha lenger tid fram, saa da skrev jeg det..... ;o7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå