Anonym bruker Skrevet 12. februar 2008 #1 Skrevet 12. februar 2008 hei:! lurer på om det er fare med å fly i uke 31???? Har vært plaget med en del kynnere siden uke 20. Hvordan er det med å gå gjennom sikkerhetskontroll mtp stråler?????
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2008 #2 Skrevet 12. februar 2008 Du trenger ikke bekymre dæ får stråler i sikkerhets kontrollen.. Jobber i sikkerhets kontrollen æ å e 7 månda på vei nu å alle e så bekymra får de strålan men d e fakisk ikke noen stråler som treffer dæ me mindre du stapper handa inn under blygardinene i rønken maskinen.. Å du får ikke noe stråling me å gå i gjennom portalen og bli kontrollert med hånd detektoren.
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2008 #3 Skrevet 12. februar 2008 takk for svar Da reis æ tel oslo med god samvittighet
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2008 #4 Skrevet 12. februar 2008 Ja men hør me sas eller norwegian om dem vil ha noen form får erklæring fra legen sia du e gravid. men mene d e snakk om fra 8 månde du må ha d men e ikke sikker
ChanelK Skrevet 12. februar 2008 #5 Skrevet 12. februar 2008 ja for all del: sjekk med flyselskapet at dei vil ta deg med... mange som ikkje vil det så seint i svangerskapet og mange vil at du har med erklæring frå lege om at det er "ok"
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2008 #6 Skrevet 12. februar 2008 I uke 31 er du 7 mnd ikke 8 mnd på vei.
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2008 #8 Skrevet 12. februar 2008 1 fullgått måned: 4 uker + 3 dager 2 fullgåtte måneder: 8 uker + 6 dager 3 fullgåtte måneder: 13 uker + 2 dager 4 fullgåtte måneder: 17 uker + 5 dager 5 fullgåtte måneder: 22 uker + 2 dager 6 fullgåtte måneder: 26 uker + 5 dager 7 fullgåtte måneder: 31 uker + 2 dager 8 fullgåtte måneder: 35 uker + 5 dager 9 fullgåtte måneder: 40 uker
HjelpesMEJ Skrevet 13. februar 2008 #9 Skrevet 13. februar 2008 Jeg fløy med norwegian sist uke, og ringte dem for å spørre ang erklæring. Innenlands trenger du ikke erklæring ennå. Du trenger erklæring de siste 4 ukene av svangerskapet. Ikke for det, ingen som gjorde anntydning til å spørre meg en gang. Men som jordmor sa til meg, ta med svangerskapspapirene! Siden de alltid er i veska, var den grei å huske:) Eneste tipset jeg har da, er bruk støttestrømper. Det annbefales i fly. Jeg har bodd i støttestrømper siden jeg ble gravid, prøver å unngå både vann og åreknuter (arvelig, og min mor har så det holder...tikka ikke) God tur!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå