smågodt prinsessa Skrevet 12. februar 2008 #1 Skrevet 12. februar 2008 Faktisk:) ble ganske sjokka... men den er BRA:)
Lille L Skrevet 12. februar 2008 #2 Skrevet 12. februar 2008 Ja, jeg liker også noen av sangene hennes:-)
smågodt prinsessa Skrevet 12. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. februar 2008 Det er bra:) Syns det er så dumt at hun har forfalt sånn.. hun var så utrolig kul på scenen før.. nå ser hun bare dum ut der hun står å prøver å danse.. kjipt.
Mamma til snart 3 <3 Skrevet 12. februar 2008 #4 Skrevet 12. februar 2008 Jeg vet Kjøpte den dagen den kom ut og har hørt på den siden Synes den er mega bra jeg Er britney fan å da så det skulle vel bare mangle
ScaryMama Skrevet 12. februar 2008 #5 Skrevet 12. februar 2008 Jeg er også Britney fan, og syns at dette er det beste albumet hennes hittil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå