Gå til innhold

Titta litt på babyting:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare måtte en tur uttpå i dag å glane litt.var på babyshop og litt forskjellig.samboern var med å titta litt på vogner,senger og stellebord.ikke lett detta.så mye å velge mellom.så er jeg bare 17+2 og da.føler meg litt dum også.for det er jo tidlig.men,det får tida til å gå litt:-)får jo lyst til å kjøpe også.men,blir litt usikker.er så rart også,siden det er første gang.helt merkelig.samboern lurte fælt på om dette passet ham:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe derfor satser vi på å arve ALT :-) Så kan vi heller bytte ut litt ting om det er noe vi ikke er fornøyd med.... -billig er det og!

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*
Skrevet

Vi låner veldig mye og har kjøpt noe nytt. Dersom dere skal kjøpe stort sett alt vil jeg anbefale å begynne å handle allerede. Er jo en del tusen som skal ut og greit å slippe å ha alle utgiftene på slutten!

I tillegg så tenker jeg at jeg har ikke peiling på hvordan formen vil være på slutten og da er det greit å slippe å ut dersom man har masse bekkenløsning osv...

Skrevet

vi har snart alt i hus. Og brukt 500 kroner:) billig detta jo:) hehehhehe

Skrevet

Enig med Collargol her. Hvis det er mye som skal kjøpes inn nytt er det nok greit å starte i det små nå. Kan du tenke deg hvordan det vil være å skulle traske rundt i butikk etter butikk i 9'ende måned og skulle handle til den store gullmedalje? =/

Selv har vi her kjøpt inn ny vogn som var på tilbud hos Babyshop (2000 kr!), bleiebøtte m/tilbehør og i går kjøpte vi de første klærne. Kjøpte en "joggedress" på Cubus til 150 kr. Den er hvit med en bamse/hund som trykk på genseren. Ellers har mamma kjøpt en body, en joggedress og en sparkedress. Utenom det har vi vugge som morfaren min laget til min bror. Og vi har saueskinn som vi kjøpte til meg før jeg ble gravid. Så vi kan vel trygt si at vi så smått har begynt å handle inn litt =) Frisøren min har tilbudt oss å kjøpe igjen litt av henne, men hun sa at jeg skulle ta kontakt med henne når vi vet hva som ligger i magen min. Det vet vi ikke og kommer nok ikke til å få vite det før uti juni en gang... Men jeg skal allikvel kontakte henne for å spørre hva hun har og om hun har noe som kan brukes til begge kjønn =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...