Gå til innhold

angst etter innbruddsforsøk..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har termin om få dager og sover i forveien veldig dårlig..

Natten til søndag var det noen som snek seg rundt i hagen og de ringte på for å sjekke om noen var hjemme..Dagen etter så vi store spor i hagen og hageporten var ødelgat..

Jeg snakket med naboene og de hadde "prøvd" seg der også..Vi ringte politiet og jeg skulle bare ringe igjen om de kommer tilbake, da ville de komme.

Min samboer jobber nattevakt og jeg er derfor alene i huset om natten fra 23 til 7 og jeg har blitt så redd...off dumt å la angsten styre og jeg tror ikke han/de kommer tilbake, men jeg er så redd å være alene på natten..

off trengte lufte litt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uff da..skjønner at du blir skremt..hadde selv ikke turt å vært alene..men,som du selv sier,dem kommer sikkert ikke tilbake..men ja,skjønner deg..

sender englevakter over til deg som passer på deg og dine om natta:)

Skrevet

Du kan trøste deg med at som regel er de ganske så harmløse. Jeg stoppet to i døra her (jeg var ute og kom hjem med hund). De sprang rimelig fort ja. Politiet gadd ikke å følge opp siden ingenting ennå var tatt....

Hva med å skaffe alarm? Den kan du sette på "inne-modus" slik at alarmen fungerer på dører og vindu, men at du fremdeles kan bevege deg i huset. Koster fra 200-400kr i mnd + etablering (men som regel kommer du over tilbud). Greit hvis du er usikker hjemme alene... -Det skremmer iallefall tyvene!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...