Mor di! Skrevet 12. februar 2008 #1 Skrevet 12. februar 2008 Hvor mye betalte dere i toll, og hva er forskjellen på power hook og acu hoop?
smågodt prinsessa Skrevet 12. februar 2008 #3 Skrevet 12. februar 2008 0,- i toll.. og forskjellen vet jeg desverre ikke. Jeg bestilte meg Acu Hoop 3lb .. kjempe kjekk:)
Bea80 & Gullgutten Skrevet 12. februar 2008 #5 Skrevet 12. februar 2008 Ble ikke toll(er vel ikke toll på slike varer)/moms for rockeringen kostet kun 26 dollar. Totalt med frakt betalte jeg 333,- Acu hoop: Soft sponge covering, smooth and comfort. Jeg har den som er large, den er for voksne. Du finner str på rockeringen din ved å se på tabellen. Convertere for høyde vekt finner du på nettet. Power hoop: Designed for experienced user. No sponge covering, not suggesteded to beginner.
Bea80 & Gullgutten Skrevet 12. februar 2008 #6 Skrevet 12. februar 2008 Man betaler ikke toll på varer under 200,- da er frakten utenom.;) Derfor det er så genialt med lav dollarkurs;)
Bea80 & Gullgutten Skrevet 12. februar 2008 #7 Skrevet 12. februar 2008 Trim hoop en er jo en slags "vanlig" rockering med vekt i ser det ut som. De andre har jo en bølget innside og acu hoopen har en myk gummi i tillegg. Anbefales på det sterkeste;) Det er knallkjekt;) Men jeg har blitt litt blå på magen.....hehe.
Mor di! Skrevet 12. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 12. februar 2008 OK, takk! Leste litt mer om de ulike rokkeringene og endte opp med en acu hoop! Kom på 199,44 kroner, så er vel akkurat under tollgrensa! =) Gleder meg masse nå...hehe... få vekk litt av fødselsfettet rundt magen :-)
Bea80 & Gullgutten Skrevet 12. februar 2008 #9 Skrevet 12. februar 2008 Ja samme håper jeg på hehe.... Det er knallkjekt;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå