Twiggie Skrevet 12. februar 2008 #1 Skrevet 12. februar 2008 Når jeg tar med babyen min ut pleier jeg å ta på strømpebukse, body, bukse, genser, lue og votter og legge han i dunposen. Den er varm! Holder dette, eller må han ha på en kjøredress oppe i posen igjen?
Nobba Skrevet 12. februar 2008 #2 Skrevet 12. februar 2008 Ikke ha på kjøredress! Det blir altfor varmt.
ifie Skrevet 12. februar 2008 #3 Skrevet 12. februar 2008 Siden du allerede pleier å kle ungen din i så mye/lite klær, har du sikkert lagt merke til om han er varm eller kald når du tar han opp av vognen!? Det er så veldig individuelt hvor varme ungene er, så du må nesten bare prøve. Selv har jeg en varm unge, men passer alltid på å ha en ekstra genser på siden overkroppen kommer ut av posen. På underkroppen holder det med strømpebukse og evnt en tynn bomullsbukse, så lenge det ikke er flere minusgrader. Men som sakt; du må bare prøve deg fram
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå