Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg tar med babyen min ut pleier jeg å ta på strømpebukse, body, bukse, genser, lue og votter og legge han i dunposen. Den er varm! Holder dette, eller må han ha på en kjøredress oppe i posen igjen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Siden du allerede pleier å kle ungen din i så mye/lite klær, har du sikkert lagt merke til om han er varm eller kald når du tar han opp av vognen!? Det er så veldig individuelt hvor varme ungene er, så du må nesten bare prøve. Selv har jeg en varm unge, men passer alltid på å ha en ekstra genser på siden overkroppen kommer ut av posen. På underkroppen holder det med strømpebukse og evnt en tynn bomullsbukse, så lenge det ikke er flere minusgrader.

Men som sakt; du må bare prøve deg fram :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...