Anonym bruker Skrevet 12. februar 2008 #1 Skrevet 12. februar 2008 å være 2. rangs venninne:( Fikk melding, svarte og vi skulle finne på noe sammen. Men hva skjer? Joda, noen andre ringte så da ville hun heller til de:( skulle ut å hente ei, men trodde jeg hadde avtalt med gubbefaen at han skulle hente. Men neida, det skulle han ikke. Jeg har 2 program jeg ønsker å se ila uka, og det ene gikk i dag. FIkk jeg sett det da, nei, fordi han skulle spille det jævla spillet. At det står igjen 21 øre av lønna mi på kontoen min, fikk lønn i dag. At jeg er feit og ekkel og stygg.
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2008 #2 Skrevet 12. februar 2008 Noe du vil prate med meg om vennen:-)
Megawhat har ♀ + 2 nyankomne Skrevet 12. februar 2008 #3 Skrevet 12. februar 2008 oidaaa... da hater jeg slike linker med egenforskyldt dritt..
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2008 #4 Skrevet 12. februar 2008 Hvorfor er det egenforskyldt da? At jeg er feit er greit, holder på å slanke meg. Trodde avtalen var i boks med gubbefaen...
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2008 #5 Skrevet 12. februar 2008 Og lønna, ja, den er det ikke så farlig med, for vi har penger til mat og satt av penger til regninger og dill som måtte komme, men kjipt likevel. Og nå er jeg bare sur....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå