Gå til innhold

føler meg så elendig..:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

føler meg så utroli elendig i kveld..leste litt her inne om hvor mye folk har gått opp også..og først da regnet jeg ut hvor mye jeg hadde gått opp..har gått opp 17kg..veier nå 85kg og er i uke32..:( egentli ikke tenkt så mye på det,men jeg og sambo var hos jm i dag og da sa ho at ho kunne se det godt i ansiktet mitt ogsånn..:/ sambo klager også masse på meg i det siste om at jeg ikke orker å gjøre noe,og bare sitter hjemme å ser på tv eller er på dataen, at jeg er så surrete og ikke klarer noe riktig..:( blir så lei meg når han sier sånt..og jeg gjør faktisk ting hjemme i huset,men han legger ikke merke til det..prøver å si det til han,men da får jeg bare "ja,ja" tilbake..hvorfor kan han ikke bare si litt positivt til meg også?! kan dette være så vanskeli?! har sagt det til han,men..ikke no respons å se..:/

sukk..måtte bare få det ut..noen som har litt støttende ord som kan få meg på bedre tanker?...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vet hvordan du har det. fikk beskjed om å gå ned i vekt jeg.

Slutta med sukker og aøte ting i tre uker. Spiste mye frukt og drakk mye vann i steden. Gikk faktisk ned fem kg =)

Skrevet

Vet ikke hvor mye jeg har lagt på meg nå, men ikke like mye som sist-blir ikke veiet på ABC bare de gangene jeg har vært hos legen. Men sist la jeg på meg 20 kg og gikk ned 23 etter fødsel. Det er ofte man ikke legger på seg så mye på slutten, for man orker ofte ikke spise like mye når det ikke er så god plass.

Sett deg ned og snakk orntlig med samboeren din en gang han ikke har kommentert noe, kanskje han skjønner hvordan du har det da. Jeg er skikkelig sliten om dagen og får heller ikke gjort så veldig mye,så du er ikke alene =)

Skrevet

oi! så bra gjort av deg! er elendig på å holde meg unna godis egentli..spiser nesten mer nå enn det jeg gjorde før..:/ men,skal prøve det du gjorde å spise masse frukt og drikke vann i stede..

kan jeg spørre hvor mye du hadde gått opp når du fikk beskjed om å gå ned i vekt?

Skrevet

Ikke no og klage på! Jeg er i uke 32, og jeg har gått opp 20 kilo!!

Skrevet

føler jeg sier til han hver eneste dag at jeg trenger å høre noe positivt men..sukk..ja,ja..får vel prøve igjen..:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...