Gå til innhold

Hva er planen deres imorgen,jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke helt hva vi skal,gå en tur kanskje og ellers bare kose oss hjemme.

Bursdag til min bror på kvelden;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

i morra skal jeg og mamma og lille Linnea til byen å handle litt, er første gang jeg er i byen med Linnea, og hun blir 3 mnd den 21 febr...gleder meg veldig for jeg skal se på smykker til bryllupet + bestille dåpstallerken til Linnea, og kanskje finne noe klær til meg selv :)

Skrevet

Jeg skal på jobb. Tredje dagen min i morgen etter permisjon. Begge barna skal i barnehagen. Litt rart å begynnde på jobb igjen, men det var veldig godt også:-) Minstemann trivest veldig godt i barnehagen med storebror:-)

Skrevet

Junior skal i barnehagen..

Jeg skal vaske litt klær og div..

Skrevet

Jeg skal til legen for n`te gang med lillegutten min.. :(

Og etterpå skal vi gå på tur,.

Skrevet

Skulle egentlig i 1-årsdag, men bursdagsbarnet har fått omgangssyken.

Får besøk av ei vennine på ettermiddagen, vet ikke hva vi skal finne på på formiddagen

Skrevet

*Vaske, henge opp, brette og legge på plass klær.

*Møte

Skrevet

jeg og lille sanna skal kjøre og besøke min søster og samboer. Dagstur. 6mil og kjøre dit. blir koslig! Håper bare det ikke er glatt på veiene...

Skrevet

I morgen skal jeg først på jobb, Skal avspasere en time fordi at mini fyller 3 år i morgen:-)

Så vi skal hjem å feire vi...så må jeg kjøre til flyplassen for å hente min søster som skal være på besøk hos oss til søndagen...*gleder meg*

Skrevet

Jobb og en tur til legen med 5 åringen, men minsten har fått feber nå så jeg og mannen min må antagelig dele på arbeidsdagen siden vi begge har viktige ting på planen på jobb i morgen.

Skrevet

Jeg skal ha lunch gjester i morgen. Både voksne og barn:-) Blir stas for julie å få være litt sammen med andre barn, da hun ikke går i barnehagen...Håper på fint vær så kanskje vi får gått oss en lang tur også.

Skrevet

Jobb fra morgen til kveld =)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Begynne på helgevasken, levere snuppa hos pappaen sin, og møte ei venninde på ettermiddagen :)

Skrevet

Jeg og lille snuppa skal på besøk til mamma i morgen:)

Skrevet

Jobbe 10 timer.. Og da er jeg skutt da jeg kommer hjem, så det er den dagen.. Godt og tenke på at permisjonen min starter på tirsdag :) Da skal vi endelig få mer tid til og finne på koselige saker og se mer til familie og venner :)

Skrevet

Skal på skolen på dagen, skal ha visning på ettermiddagen og håndballtrening på kvelden:o)

Og kose med Dorsen min da såklart:-)

Skrevet

Helgevask? 3 dager før helga?

Skrevet

Jeg og snuppa på 3 1/2mnd skal følge vår kjære mann og pappa til tannlegen imorra tidlig, han skal operere ut en visdomstann, og har fryktelig tannlege- og sprøyteskrekk:(

Han kommer nok til å overleve, valium er en grei ting;)

Skrevet

Hmmm, skal på skolen og så slappe av hjemme:)

Kanskje en tur til oldeforeldrene til vesle for å hente mobilladeren jeg har glemt igjen der.

Skrevet

Skal forhåpentligvis på skulen att i morgo, håpar at tulla holder seg feber fri nå, har ikkje hatt feber i dag.......

Også burde eg tatt ein tur i svømmehallen etter forelesning er ferdig, skal ha forelesning i samma bygg i morgo.......

Også er det henting av barn, middag og klesvask som står på timeplanen før det blir jentekveld hos veninna mi :)

Skrevet

Skal gå en tur , så møte jentene på barselgruppa gå enda en tur så skal vi hit spise lunch la ungene leke litt/ se på hverandre =0) på gulvet.Kvelden får jeg besøk av noen venninner =0) Mamma skal ta storetullemor til åpen barnehage så hun får moret seg litt også =0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...