Lotta med novembergutt Skrevet 12. februar 2008 #1 Skrevet 12. februar 2008 Jeg pleier alltid å ha veldig regelmessige 28-dagers sykluser, med EL på dag 14. Jeg fikk mensen den 1.2, så regnet derfor med at EL ville falle på den 14.-15., denne måneden, men i dag tidlig oppdaget jeg EL-slim :\ Synes jeg merket det i går også, men overså det da jeg ikke fikk det til å stemme med dagene ... Så altså; mest sannsynlig hadde jeg EL i går da? Og vi har ikke hatt sex den siste uken - kun i dag. Er redd sjansen allerede har gått fra meg nå :\ Egentlig burde det ikke spilt så stor rolle - er kun i min 2. pp, men dersom det ikke går denne gangen, så må vi vente helt til høsten med å prøve igjen - derfor litt lei her jeg sitter nå
nr3hososs-og kanskje en til... Skrevet 12. februar 2008 #2 Skrevet 12. februar 2008 er ikke så inne på dette, men kommer ikke slimet før eggløsning??? Forstod det slik... Det skal visst være slik at det er "naturlig", ligge i naturen, kroppens måte å innrette seg å bli mer fruktbar. Men arrester meg om jeg tar feil. Er ikke alltid så lett å vite...
♥Cherrypie♥ Skrevet 13. februar 2008 #3 Skrevet 13. februar 2008 jooo tror å det kommer før:-) åsså er det jo lett å ta feil å men om du vet at du kjenenr kroppen din godt å vet det var el så er d jo en god sjanse,kanskje du hadde el dagen ettereller samma dag som dere prøvde?:-)
Lotta med novembergutt Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 13. februar 2008 Takk for svar jenter Da er det kanskje et lite håp likevel da Er jo ikke rart jeg blir forvirra, når syklusen min ALLTID er regelmessig, også nå, når prøvingen virkelig er viktig, så kommer eggeløsningen før den skal... :\ Men jeg hadde jo sex den samme dagen som jeg fant slimet, bortsett fra at slimet ikke da var der lenger... Trodde spermiene var "avhengige" av slimet for å klare å svømme inn til egget ...? Jaja, er ikke noe annet å gjøre enn å vente og se
♥Cherrypie♥ Skrevet 13. februar 2008 #5 Skrevet 13. februar 2008 el slimet er jo oppi der selvom det er noe som er kommet ut:-) men se på www.pernill.info er en knapp der for el:-) kanskje du finner noe info å blir litt klokere der?:-)lykke TIL!!!! :-)
♥Cherrypie♥ Skrevet 13. februar 2008 #6 Skrevet 13. februar 2008 skreiv feil, www.pernille.info!:-) hehe
Lotta med novembergutt Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 13. februar 2008 haha - vet du hva, det tenkte jeg ikke på en gang. Selvfølgelig kan det være der oppe uten å komme ut ja Da satser jeg på det jeg - og krysser alt jeg har for at jeg har en sjanse denne måneden! Lykke til til deg også
Lotta med novembergutt Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #9 Skrevet 13. februar 2008 Takk for det Ønsker deg også lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå