Gå til innhold

ånei, spolerte jeg sjansen denne måneden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg pleier alltid å ha veldig regelmessige 28-dagers sykluser, med EL på dag 14.

Jeg fikk mensen den 1.2, så regnet derfor med at EL ville falle på den 14.-15., denne måneden, men i dag tidlig oppdaget jeg EL-slim :\ Synes jeg merket det i går også, men overså det da jeg ikke fikk det til å stemme med dagene ...

Så altså; mest sannsynlig hadde jeg EL i går da? Og vi har ikke hatt sex den siste uken - kun i dag. Er redd sjansen allerede har gått fra meg nå :\

Egentlig burde det ikke spilt så stor rolle - er kun i min 2. pp, men dersom det ikke går denne gangen, så må vi vente helt til høsten med å prøve igjen - derfor litt lei her jeg sitter nå:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er ikke så inne på dette, men kommer ikke slimet før eggløsning??? Forstod det slik... Det skal visst være slik at det er "naturlig", ligge i naturen, kroppens måte å innrette seg å bli mer fruktbar. Men arrester meg om jeg tar feil. Er ikke alltid så lett å vite...

Skrevet

jooo tror å det kommer før:-) åsså er det jo lett å ta feil å men om du vet at du kjenenr kroppen din godt å vet det var el så er d jo en god sjanse,kanskje du hadde el dagen ettereller samma dag som dere prøvde?:-)

Skrevet

Takk for svar jenter :)

Da er det kanskje et lite håp likevel da :D

Er jo ikke rart jeg blir forvirra, når syklusen min ALLTID er regelmessig, også nå, når prøvingen virkelig er viktig, så kommer eggeløsningen før den skal... :\

Men jeg hadde jo sex den samme dagen som jeg fant slimet, bortsett fra at slimet ikke da var der lenger... Trodde spermiene var "avhengige" av slimet for å klare å svømme inn til egget ...?

Jaja, er ikke noe annet å gjøre enn å vente og se :)

Skrevet

el slimet er jo oppi der selvom det er noe som er kommet ut:-)

men se på www.pernill.info er en knapp der for el:-) kanskje du finner noe info å blir litt klokere der?:-)lykke TIL!!!! :-)

Skrevet

skreiv feil, www.pernille.info!:-) hehe

Skrevet

haha - vet du hva, det tenkte jeg ikke på en gang. Selvfølgelig kan det være der oppe uten å komme ut ja :)

Da satser jeg på det jeg - og krysser alt jeg har for at jeg har en sjanse denne måneden!

Lykke til til deg også :)

Skrevet

Takk for det :)

Ønsker deg også lykke til! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...