Topmodel Skrevet 12. februar 2008 #1 Skrevet 12. februar 2008 Jeg er på perm med lillegutt . Eldste jenta har ofte korte dager eller vi tar noen fri dager. men jeg liker å sende ungen tidlig som mulig og henter tidlig kl 15. Den ene i barnehagen sa i dag hvor kommer du tidlig når du er hjemme kan datten sove litt lenge og kan komme litt sent ungene trenger sovn.yep det gjør hun . hun er morgenfugl. Hvis noen er syk sier hun til meg xxx er syk .xxxx er alene til kl xx. jeg aksepter dette og henter tidlig. men hun kan ikke nevne heletiden sånn. det er ikke mitt problem hvis ansatte er syk. Vi er to språkelige og må bruke bhg.
Gjest Skrevet 12. februar 2008 #2 Skrevet 12. februar 2008 Det har hun faktisk ingen rett til å si. Om du er hjemme eller jobber eller hva du måtte gjøre, det har hun ingenting med. Dere har barnehageplass og kan benytte den på lik linje med alle andre.
julenissen Skrevet 12. februar 2008 #3 Skrevet 12. februar 2008 Hallo! Ta en prat med både den det gjelder og ped leder!
Topmodel Skrevet 12. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 12. februar 2008 det er mye skrive feil HVOFOR kommer du så tidlig
Elle melle deg fortelle Skrevet 12. februar 2008 #6 Skrevet 12. februar 2008 Det bør du ta opp med barnehagen ja. De ansatte har virkelig ikke noe med hvordan du benytter deg av plassen. Du kan bruke den akkurat så mye du vil - hjemmeværende eller ikke...
Odine! Skrevet 12. februar 2008 #7 Skrevet 12. februar 2008 Hvis det er krise ei gang i blant, er det greit å ta hensyn til de ansatte i barnehagen. Men du har betalt for full barnehageplass, og hvis du skal "dekke dem" hver gang noen er syke, så blir det feil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå