julenissen Skrevet 12. februar 2008 #1 Skrevet 12. februar 2008 Du Malin...samboeren min sa etter første episode at dersom de ble slutt mellom oss ville han bli sammen med deg. Det at du var en del yngre var bare positivt!!!! Så han ble litt skuffa når du ble sammen med Dan og han ikke kunne ha deg i back up
Gjest Skrevet 12. februar 2008 #4 Skrevet 12. februar 2008 Det er ikke rart, jenta er jo bare helvakker. Hun er knallpen og med en nydelig unge;-)
litakine og Theodor Skrevet 12. februar 2008 #5 Skrevet 12. februar 2008 hehe, mange samboere om malin ja, vi ffølger med begge to, og det eneste han har kommentert foreløpig er at du, malin, vasker så rart opp - hihih, han som ikke gjør det selv en gang
julenissen Skrevet 12. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 12. februar 2008 Ja. Han synst du var så søt. Og så var du moden og flink med jenta di
Gjest Skrevet 12. februar 2008 #7 Skrevet 12. februar 2008 Hahaha... skulle tro dere var besatt... ligger dere og fantaserer om henne om natten og eller?
Bolle i ovnen juni2011 Skrevet 12. februar 2008 #9 Skrevet 12. februar 2008 Haha, vasker opp ja :-P Det gjør jeg helt på min egen måte, men nå har vi fått oppvaskmaskin:-D Jeeej :D Knallpen faktisk? :-O Det var jo koselig å høre.. Taaakk:-D
Gjest Skrevet 12. februar 2008 #10 Skrevet 12. februar 2008 Hei Malin! Jeg er 19 år, og synes JEG er ung. Du gjør en fantastisk jobb som mamma. Deg står det virkelig respekt av!;-) Ps. Leste om deg i Se&Hør, lykke til med en eventuell familieforøkelse;-)
Gjest Skrevet 12. februar 2008 #11 Skrevet 12. februar 2008 Ok :-) Sjalu på en som klarte å bli gravid som 14-åring... saklig ;-) Det er fint dere prøver å trøste henne ved å påstå hun er "pen", men hallo...
Bolle i ovnen juni2011 Skrevet 12. februar 2008 #12 Skrevet 12. februar 2008 Det at jeg ble gravid som 14 åring, hva så? Sjalu for det el? Jeg ble gravid akkuart på samme måte som du ble det, hva er vits å diskutere det?
Gjest Skrevet 12. februar 2008 #13 Skrevet 12. februar 2008 Sånne som Malin klarer seg så fint uten trøst, at det har ingenting med saken å gjøre, lille venn. Hva har det uansett å si, når den mentale alderen er betraktelig høyere? Alle kan ikke være 35 når de blir gravide, heller, vettu;-)
♥Prinzessin♥ Skrevet 12. februar 2008 #14 Skrevet 12. februar 2008 Slapp av, Ludrun. Janteloven er utgått på dato. Skulle ikke du vært ute og spurt om et knull nå? *Klem* :-)
julenissen Skrevet 12. februar 2008 Forfatter #15 Skrevet 12. februar 2008 Ingen som orker knulle henne, uansett hvor billig hun gjør seg. Ryktne sier at hun i også har prøvd å betale for sex, men fikk blankt nei.
Gjest Skrevet 12. februar 2008 #16 Skrevet 12. februar 2008 Ehh...greit du var litt opptatt med andre ting på ungdomsskolen, men du burde vel tatt et lesekurs i etterkant da kanskje...? Og vi ble vel ikke gravid på AKKURAT samme måte tror jeg... Jeg brukte hodet da jeg var 14 og fikk barn da jeg var klar :-) En bitteliten forskjell der, hehe... Prinsesse: Jeg sparer meg til i morgen, er utpult i kveld ;-)
julenissen Skrevet 12. februar 2008 Forfatter #17 Skrevet 12. februar 2008 Nei har hørt det at du ikke ble gravid på den vanlige måten. Donoren sa vel noe slikt som: " Hun var så støgg at jeg ikke orket stikke pipen inn, men ronka i geværet og skjøyt ladningen i henne"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå