Gå til innhold

Hm, er Mikkel Gaup single, tro....?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt en evig crush på ham siden jeg så "Veiviseren", og det begynner å bli noen år siden. Ble helt svett da jeg så Kautokeinopprøret forleden (og fikk litt dårlig samvittighet som satt der og siklet under en så vond film!).

Slo meg plutselig at nå er jeg ikke for ung for ham lenger. Kanskje jeg skulle prøve meg? ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe vet ikke om han er singel, men fikk bare et flashback når jeg så navnet hans..

Husker da veiviseren kom, jeg var dødens forelska i samegutten Mikkel=) Er fra Lakselv som ikke er så mange milene unna der han er fra, og da han plutselig kom inn på Mega holdt jeg på å dååååneeee!! Hehe var tenåring og full av hormoner

Skrevet

Hmmm...etter å ha sett Mikkel Gaup joike "en litt gretten jerv"... så ville eg tenkt meg om to ganger :-P

Skrevet

Haha! Den tror jeg du må forklare!

Jeg har også vært svak for ham i en evighet, men det var "Solens sønn og månens datter" på NRK for mange år siden som gjorde det for meg. Var 12-13 år, og jeg har nok sukket mer over ham enn over Brad Pitt, for å si det sånn! Datteren min ELSKET Jul i Blåfjell, og krevde å få se en episode på video hver eneste dag til langt uti mai. Skal si det holdt på å klikke for mor, men de blå øynene til Mikkel under nisselua var jo en liten oppmuntring, da ;)

Skrevet

Fant han på Nettby for en tid tilbake.....

Skal si han kan dette med å lage pene barn ihvertfall,jenta hans var nyyyyydelig!!!!!!!!

Skrevet

Han er i hvert fall en veldig trivelig kar. Traff han i høst og han er minst like sjarmerende i virkeligheten. ;-)

Skrevet

Hvor mange barn har han egentlig? To eller tre?

Så bilde av den eldste datteren hans fra premieren på "Kautokeino-opprøret", og må bare si meg enig hvis det er henne du mener. Hun var smellvakker!

Skrevet

Dere er rare:)

Jeg har forøvrig også sett ham joike gretten jerv og diverse andre dyrelåter... hehe

Skrevet

Jeg vet ikke helt sikkert...2 barn kanskje?

Ja,det var nåkk hun jeg mente...tror hun e rundt 17 år.

Virker som en trivelig kar ja,men det er jo det Finnmarkinger er kjent som...trivelige?! :))

Skrevet

Rare fordi vi synes han er sjarmerende?

Han joiket flere joiker da jeg traff han også og ikke mindre sjarmerende av den grunn. ;-)

Skrevet

Rare? Ja, kanskje det, men ikke fordi vi har sansen for kjekke menn, vel?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...