Nr. 2 . Mor til 2 søte sneller Skrevet 12. februar 2008 #1 Skrevet 12. februar 2008 Bra med dere? Er så lenge siden nå atte.... Måtte innom her og sjekke. Jeg storkoser meg med minstemor. Nå er hun litt over 9 mnd. Og skravler som en foss.. bla bla bla bl hele dagen lang. (bare spør Trultamora) Hun krabber ikke ennå... Men er en jæ.. på å skyve seg fremover da. Fort går det i hvertfall. KLEEEEEEEEEEEEEEEEEEM til dere
Nr. 2 . Mor til 2 søte sneller Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #2 Skrevet 13. februar 2008 Har dere forsvunnet???????????????????
Trultemora er presseklar!! Skrevet 13. februar 2008 #3 Skrevet 13. februar 2008 jeg er her snuppa mi!
Nr. 2 . Mor til 2 søte sneller Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 13. februar 2008 hihi Go` morgen You sexy litle thing! Bra i dag da?
Trultemora er presseklar!! Skrevet 13. februar 2008 #5 Skrevet 13. februar 2008 njæsj...... formen er ikke helt på topp nei.... bråvåkna 5.20 med en banna bein følelse på at E hadde forsove seg! Måtte gå opp å se (han sover på den andre rommet akkurat nå) Å joda, det hadde han, så da måtte jeg vekke han! Å trur du jeg har fått sovet etterpå da???? neeeeeeida!!! hadde masse mensmurringer og kynnere i mårrest og vondt i hele kroppen, så måtte inn i dusjen for å bedøve! har jeg sovna etterpå???? neiiiiiiiida! JEG VIL FØDE NÅÅÅÅÅÅÅ!!!!!
Bare™ Skrevet 13. februar 2008 #6 Skrevet 13. februar 2008 HEEEEEEEEEEEEEI!! og vel overstått feiring! Unge, nydelige damen!! Her blir det litt greier fremover- Trultemor vet selvsagt- tar det face2face eller via sms, tenker jeg. Ikke alle som har godt av alle detaljene rundt våre besøk hver måned vettu! Mulig vi samles her en kveld snart? Minsten her skyver også, ikke krabber skikkelig men bruker håndflatene. Rocker skikkelig. Akkurat som visse slektninger:) Kom dere på msn da, dere som har ti min. (det har jeg før det er oppvåkning her)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå