Gjest Skrevet 12. februar 2008 #1 Skrevet 12. februar 2008 Når han snur hodet til siden ligger øret i brett. Før jeg legger meg om kvelden pleier jeg å rette ut øret på den siden han ligger på, men dette skjer jo hele tiden så vet ikke om det lille jeg gjør forandrer noe. Er det noen som har noen formening om dette har noe å si? Om han kommer til å få utstående ører etter hvert? Greit nok om han får det, misforstå meg rett...men hvis jeg kan gjøre noe med det gjør jeg gjerne det.
Snupi27 Skrevet 12. februar 2008 #2 Skrevet 12. februar 2008 jenat vår gjør oxo det. hun er 6 mnd nå og alltid bretta det ene øret sitt. hver gang hun har liggi på den siden hun bretter øret så ligger det klistra til hodet så jeg må brette det ut. hehe jeg pleide oxo å rette på det når hun sov osv.. men har gitt opp hele greia, det får bare være. det står bittelitt mer ut enn det andre men det er bare søtt =)
Gjest Skrevet 12. februar 2008 #3 Skrevet 12. februar 2008 Fikk for meg her om dagen at jeg kunne teipe ørene, men det blir jo for dumt... hi hi. Mini er 4mnd nå så jeg er på vippen til å gi det opp... Det får bli som det blir:-)
Snupi27 Skrevet 12. februar 2008 #4 Skrevet 12. februar 2008 hehe, jeg tror det bare er å gi opp =p jeg tenkte ikke engang over det helt til svigers sa at "åååiiii, hun gjør jo akkurat som pappan sin når han var baby. hun bretter ørene sine!" etter det begynte jeg å brette de tilbake men nå gidder jeg ikke mer. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå