Gå til innhold

Herregud! Jeg klipte babyen min i fingen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har svart samvittighet nå. Jeg som ALLTID er så forsiktig, jeg kan ikke skjønne hvordan jeg fikk det til. Han begynte selvsagt å hylskrike og blødde fra fingen. Jeg gråt sikkert like mye.

Huff, synet av negleklipperen som tar et jafs av fingen kommer til å forfølge meg til evig tid..... stakkars stakkars stakkars lille gullet mitt ;/

Hilsen grusom, dog anonym mamma

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slapp av, det går bra :-) Jeg nesten det er litt verre for deg en han! Og jeg vet det er ille, har vært der, jeg gråt og :-)

Skrevet

Uffda!! Ble det stort sår? Stakkars gutten din! Og deg da! Du mente det jo selvsagt ikke, er jo fort gjort, har holdt på å gjøre det selv mange ganger. Søren ikke lett når hun skal ta tak i negleklipperen.

Skrevet

Har gjort det samme! Veldig veldig ille for mammaen!

Skrevet

Jeg har og gjort det der:0( Ikke noe gøy...Fikk så dårlig samvittighet og trodde hun kom til å få varige traumer for klipperen, men det ser ut som jeg er mer redd klipperen enn babyen selv.

Skrevet

Oi, da. Ja,ja kan trøste deg med at mamma klippet meg i øret da eg var liten og eg er glad i henne for det. Terger henne bare med at den ene øreflippen min er kortere enn den andre(noe den ikkje er)

Skrevet

haaaaalo, har du hørt om negl fil?

snillere mot babyen, tryggere for mor

Skrevet

Stjernebarn og Nordlys!

Har du lagt merke til at neglene til babyer er veldig myke og så og si umulige file?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...