Gå til innhold

Ferien er bestemt :-D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig har vi funnet det huset vi skal leie til sommeren. Vi snakket om Portugal, men endte med Toscana og det er jeg veldig fornøyd med. Italia er deilig og et stort hus på landet med basseng er akkurat det jeg drømmer om :-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ikke ut som det verste stedet på jord det... :o))

Vi har endt opp på Kreta til sommeren og det kan vel heller ikke kalles for det verste stedet på jord :o))

God ferie får vi begge to...uten tvil.

Skrevet

Denne sommeren skal vi ha sol og varme! Etter en ferie i fjor der vi kun var i Skandinavia var det helt klart at vi måtte tilbake til et Middelhavsland.

Kreta er også bra :-)

Skrevet

Vi var i Norge i fjor vi..Nærmere bestemt Kristiansand... La meg seeee

hadde vi oppholdsvær???? Ja mulig det var opphold noen timer i løpet av dagen. Men det var ikke de fleste timene vet jeg.

Nå går vi ut i fra at vi får sol det meste av de 2 ukene. Resten blåser jeg i, for da skal vi bygge terrasse tror jeg.....Hvis det er mer penger igjen etter ferien da......:o))

Skrevet

Så deilig med Italia og god vin og gode oster og skinker.....Toscana er et sted jeg også kunne tenke meg å prøve en gang, men har nok litt vanskelig for å slippe øya "mi" i Hellas.........kan jo ikke hoppe over den liksom:-)

Men når sambo sitt nye firma går over all forventning og vi kan ta ut millioner i overskudd (HAHAHAHA) da skal jeg unne meg mer ferie og da blir det helt klart Toscana på oss også:-)

Skrevet

Det hørtes ordentlig deilig ut! Jeg blir helt imponert når folk gjør det der jeg.... det ligger liksom så langt unna hva jeg tør å tenke en gang.... men drømme om, det kan jeg ;-)

gratulerer med ferieavgjørelse, vi skal pusse opp ;-)))

Skrevet

Åååå, nå kjente jeg at det kriblet godt i magen.

Du fikk meg til å tenke sol og sommer, glade unger som plasker i bassenget og blir solbrente der svømmebrillene og vannet ikke dekker... Mmmm, deilige viner, lange kvelder, late dager og sene middager med mange rundt bordet...

Ser for meg lille-snupp som sikkert krabber rundt i bare bleien, med 2 flunkende nye tenner i munnen som stadis vises fram ved sitt super-sjarmerende glis.

Vi har også funnet et nydelig hus med basseng, men vi skal til Provence:-) Kanskje jeg får børstet støv av skolefransken min også. Tror ihvertfall jeg kan nok til å få tak i noen flasker vin, en baguette og noen gode oster.

Å nå gleeeeder jeg meg!!! Takk for at du minnet meg på sol og sommer:-)

Skrevet

Herlig herlig herlig!! Høres fantastisk ut med Toscana, kunne også godt tenke meg å prøve det en gang. Provence også forresten. Det høres litt kvalmt ut, men siden vi har hus i Spania føler vi at vi "må" reise dit...

Ja ja, det er jo fint i Spania heldigvis. Vi satser på to uker der i september siden den gamle mammaen plages i midt-på-sommer-varmen... Gleder meg til å bade med snuppa, det ble ikke akkurat mange strandhogg i sommer...

Gleder oss til sommeren sammen med dere andre!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...