Gå til innhold

Hva synes du er perfekt avstand mellom nr 1 og 2?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synest 2år mellom er perfekt.Ikke for mange år mellom,og ikke for få.

Er det 2år mellom kommer de til å få mye glede av hverandre!:)

Skrevet

Nærmere 4 åt. Fordi da har man fått kost seg med nr.1 også slipper man to bleieunger (forhåpentligvis).... Virker hektisk med to tettere enn det. Også fordi sambo jobber kjempemye og han synes det er slitsomt nok med 1.

Skrevet

Det er vell ingen som kan si hva som er perfekt aldersforskjell for deg. Det kommer helt ann på hva du ønsker. Jeg har 2.5år forskjell på mine. Kjempe fin aldersforskjell, de leker sammen hele dagen og er veldig gode venner. Men det var veldig slitsomt å gå gravid med nr2, og det var veldig travelt det første halve året. Men allikevel var det perfekt for oss. Hvis vi skal ha 1 til barn blir det minst 4 år forskjell på nr2 og 3, hadde ikke klart å ha en til tett.

Skrevet

2 år..;) da er man ikke blitt vant til at barna "klarer" seg selv enda... før neste mann kommer.. en venninne av meg har 3.5 år i mellom. og hun syns det var veldig tøft når nr to kom og hun var vant til at datteren kunne klare seg selv om morgningen osv..

selv syns jeg 2 år er fin aldersforskjell pga at de da har mer ting til felles..interesserer seg for litt de samme tingene osv...

men spørr meg igjen om noen mnd..hehe.. snuppa blir storesøster 3 dager før 2 årsdagen sin( om han blir født på terminen da...) så vi får se hvordan eg syns aldersforskjellen er da..;)

Skrevet

Jeg har nesten 4 år mellom mine og det syns jeg er helt topp. Og som noen andre sa, så slipper jeg to bleiebarn. Og hu eldste klarer seg litt selv pluss at hun kan hjelpe meg litt også, noe som hun setter veldig stor pris på selv.

Skrevet

3-4 meter.....ho ho. Neida, 3-4 år synes jeg, høres slitsomt ut med to tette. ;-)

Skrevet

Vi har to år mellom våre to. Synest det her helt ypperlig jeg. Nå som yngstemann er 1 år, har de begynt å få mye glede av hverandre. Tror nok de blir gode lekekamerater om en stund:-)

Skrevet

Avstand ja. Jeg er enig med 3.4 meter;)

Men utover det, 20 mnd, som det blir mellom mine virker finfint!

Skrevet

For oss passet det veldig bra med nesten 3 år (2 år 9 mnd) for når lillebror kpm var storebror blitt såpass selvstendig at han klarte veldig mye selv, og kunne hjelpe meg med mye mer enn om han hadde vært yngre. Han er en kjempe fin storebror og selv om det nesten er 3 år mellom dem, så leker de godt sammen allerede nå.

(storebror leker med lillebror) Kommer til å satse på samme forskjell mellom nr 2 og nr 3 pgså =))

Skrevet

synes 2 år er perfekt, ble 2 år og 3 mnd mellom 1 0g 2 men var jo så uheldig å oppleve at ting blir ikke som planlagt.... da baby døde.... det er 3 og 4 mnd mellom nr 1 og 3 og der er også helt greit.

Skrevet

her er det 16 mnd mellom, å det synes vi er perfekt :-)

Ikke planlagt å så veldig mørkt på det, men er VELDIG positivt overrasket!

Skrevet

Vanskelig å si, men vi har 15 mnd mellom gutta våre og synes det er helt perfekt :)

De er nå 1 og 2 år. Storebror har aldri vært sjalu, bare veldig snill og god storebror. Og de har hatt veldig stor glede av hverandre i lang tid allerede. Nå ser vi at lillebror tar etter og skal gjøre det samme som storebror, så han snakker bl.a masse allerede.

-Men nå har begge to vært syk i noen dager og det er rimelig slitsomt med to så små. Men ellers så har det gått utrolig greit helt fra dag 1 synes jeg.

Skrevet

Her er det ca. 2 1/2 år mellom guttene. Perfekt for nå leker de så bra sammen. Krangler nesten ikke i hele tatt, og er kjempeglad i hverandre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...