♥♥ M ♥♥ Skrevet 12. februar 2008 #1 Skrevet 12. februar 2008 Jeg har sett du har vært så flink å spå de andre her inne, så tenkte kanskje jeg kunne få sjansen også, hvis du har tid. Jeg har det litt tøft for tiden, ikke så lenge siden det ble brudd mellom meg og barnefar. Etter dette fikk jeg en ny kjæreste, men ble slutt etter to mnd, noe jeg syntes er veldig trist. Har fremdeles masse følelser for han siste. Får du opp noe om noen av disse? Og vil jeg noen gang bli lykkelig forelsket igjen? Tusen takk om du tar deg tid =) ps: 130382
stratosen_er mamma_ Skrevet 12. februar 2008 #2 Skrevet 12. februar 2008 heia vennen:) uff jeg kjente med en gang jeg leste overskriften at her var det mye følelser i sving...og mye uoppgjorte ting...fikk du noen forklaring på hvorfor d ble slutt med den nye kjæresten din?? føler at d hadde vært godt for deg å få snakke litt med han for å høre litt ang det....sånn at du kan lettere takle det og gå videre...ser ikke ut som du blir sammen med barnefar igjen.....sånn som det er nå...vanskelig å si ang han nye men tror nok at du skal vere litt stolt å prøve å legge alt d vonde bak deg og glede deg over fremtiden, for det kommer lysere tider min venn:) våren blir en fin tid for deg...spesielt april.... Ønsker deg masse lykke til:) klem
♥♥ M ♥♥ Skrevet 12. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. februar 2008 Tusen takk for svar vennen Ja, er så utrolig masse følelser i sving. Vet nesten ikke hva jeg skal gjøre og åssen jeg skal takle dette her. Jeg vil nok ikke bli sammen med barnefar igjen, dette pga. jeg ikke føler for det. Jeg gikk fra han. Han nye, sier han ikke følte nok for meg. Var glad i meg som mer enn en venn, og jeg betyr masse osv. Så vet ikke helt. Han følte seg ikke forelsket og at vi ikke kom noen vei. Var jo bare sammen to mnd. så skjønner ikke helt. Åh, gleder meg til april nå da =) Tusen takk igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå