Vestlending med to, snart tre? Skrevet 12. februar 2008 #1 Skrevet 12. februar 2008 Jeg sniker meg inn her fra 1. tri (men kommer om en uke). Syns jeg har kjent bobling som virkelig kjentes ut som spark i går og i dag kjente jeg at ene siden av magen var mer "oppfylt enn andre siden" dette hadde beveget på seg etter en stund. Er det virkelig mulig å kjenne liv allerede i uke 11. Sist gang kjente jeg det i uke 17 men da var det så mye at jeg hvert fall ikke var i tvil....
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2008 #2 Skrevet 12. februar 2008 Jeg er andregangs. Da jeg var like langt på vei som deg kjente jeg akkurat det samme, men var veldig i tvil. Men 2 uker etterpå, da jeg var i uke 13-14 var det INGEN tvil for da "boblet" det som bare det inni der. Akkurat som det romlet, men kjente det var den samme følelsen som da barnet beveget seg inni meg sist jeg var gravid. Nå er jeg 17 uker på vei og har kjent noen spark utpå magen fra da jeg var 16 uker på vei. Ikke mange, men kjenner full rulle inni meg iallefall!
Gjest Skrevet 13. februar 2008 #3 Skrevet 13. februar 2008 Jeg er 1. gangs og kjente første gang ca i uke 13. I dag (uke 21) så til og med mamma utapå magen når tøtta sparka til, enda jeg har fire lag med klær der hun sparka...! Så at du som andregangs kan ha kjent et par uker før meg, tviler jeg i grunn ikke et sekund på Jeg var veeeldig usikker i starten på om det virkelig VAR baby'n jeg kjente ettersom det var så tidlig og "alle" sa at det var nesten umulig, men boblene fra den gangen har gradvis forandret seg til det som nå er rene kickboksinga, så nå er jeg sikker på at det var henne jeg kjente allerede da
Sol Skippertaksdronning Skrevet 13. februar 2008 #4 Skrevet 13. februar 2008 Hei:) Fullt mulig å kjenne liv såpass tidlig:) her har det vært vill romstering siden uke 11, er femtegangs, men har kjent liv tidlig de tre siste gangene. SÅ overhør de som sier at det er umulig. Som legen min f.eks:)
løcky Skrevet 13. februar 2008 #5 Skrevet 13. februar 2008 Jeg kjente også liv i uke elleve, tenkte at nå har det rablet for meg hehe. Men det var bebisen ble bare mer sikker for hver bevegelse jeg kjente.
Vestlending med to, snart tre? Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 13. februar 2008 Så gøy, kjente det igjen i dag og det kjentes virkelig ut som det var babyen som rørte på seg. Er skikkelig gøy, og spesielt siden jeg ikke har vært på tidlig UL. Er liksom lov å tro at det er noe der nå og jeg kan begynne å glede meg litt mer.
jonathan's mamma Skrevet 13. februar 2008 #7 Skrevet 13. februar 2008 Er i uke 16 og 2gangs... kjenner det litt nå ja, deeeeilig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå