Anonym bruker Skrevet 12. februar 2008 #1 Skrevet 12. februar 2008 Syns det er teit at de kommer inn hit når programmet går på tv og nesten aldri ellers..... Kommentarer?
Dronningen! Skrevet 12. februar 2008 #3 Skrevet 12. februar 2008 Her på Krangle tror jeg det er et fåtall som bryr seg om programmet, hvorfor tar du ikke spørsmålet på skravlesiden? Akkurat i dette øyeblikk er det flere innlegg om "unge mødre" der inne....
Tommage♀♂ Skrevet 12. februar 2008 #5 Skrevet 12. februar 2008 De vet jo at de får respons på programmet her, så hvorfor er det så rart? Hadde nok gjort det samme jeg. Er vel morsomt å se hvilke reaksjoner folk har på ens egen oppførsel?
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2008 #6 Skrevet 13. februar 2008 Så mye umodent og uintelligent som blir skrevet på disse sidene, må det jo sverme av unge her? Kan vel ikke mene at det er voksne damer som uttaler mye at det som blir sagt på disse sidene? Alle de som synes dr. yppert er kjempekuuuul blant annet... Kan vel ikke være annet enn umodne tennåringer som kaster sine beundrende blikk på han og synes det er så tøft at han tør å skrive kalkunfitter og slamsefitter hver dag...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå