~~¤~~Jøssica~~¤~~ Skrevet 12. februar 2008 #2 Skrevet 12. februar 2008 Hahahahahahahahahahaha tihi:D:D:D
Silja FullFres McQueen Skrevet 12. februar 2008 #4 Skrevet 12. februar 2008 Jeg SKJØNTE det var det du tenkte på, allerede før jeg åpnet innlegget... Hehe...
frøken blå Skrevet 12. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 12. februar 2008 Haha, du gjorde det ja? Hehe.... Klarer ikke å glemme den jeg. Leste den for sambo den gangen den ble lagt ut i "original", mens jeg lo så jeg skreik selvsagt. Han bare; "Eh, ja?!" Med andre ord - ikke morsomt for en mann.... *dustemikkel* Hehe.... Den er så god!!
Silja FullFres McQueen Skrevet 12. februar 2008 #6 Skrevet 12. februar 2008 Hehe, ja.. Husker jo hvor morsom du syntes den var... Jeg lo ikke derimot like mye, kanskje jeg har mannehumor? ;P
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 12. februar 2008 #7 Skrevet 12. februar 2008 Hva er greia med denne sametrusa?? Ikke fått med meg det jeg. . .
Odine! Skrevet 12. februar 2008 #8 Skrevet 12. februar 2008 Noen her inne fortalte at de hadde funnet ei sametruse under dobbeltsenga. En "s" som skulle vært en "d", og som skapte festlige assosiasjoner i mange dib-hoder. Kanskje den er gøyere når man leser den, enn når man får den opplest?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå