Frøkenfrisk Skrevet 12. februar 2008 #1 Skrevet 12. februar 2008 Jeg har en gutt på to år som de siste 14 dagene er blitt helt håpløs når han skal sove. han går frivillig opp i senga og legger seg ned, men når natta sangen er ferdig blir han helt håpløs. han reiser seg opp og går ut av senga. Hyler, og slår!! Jeg har aldri opplevd at han har slått meg på dagtid. Jeg føler jeg nå har prøvd alle gode råd. Alt fra og overse han til og bare legge han ned igjen og igjen. Når han slår syntes jeg at han må snakkes til. Jeg snakker veldig strengt til han, men han bare ler og fortsetter. Han har jo overhodet ingen respekt for meg når han skal legges!! Jeg er aleine med han hver uke, og pappan legger han i helgene. Da tar leggingen mellom 5- 10 minutter. Men så snart ukedagene kommer og jeg skal overta, er all respekt for meg borte. Jeg begynner og grue meg til leggig, og det kan jo også hende at han merker. jeg har også en 5 åring som skal i seng, så kveldene begynner å bli slitsomme sånn som de er nå. 5 åringe er ikke noe problem å legge.Noen gode råd? jeg begynner og grue meg til legging om kvelden...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå