Gå til innhold

Trenger noen råd her.. Ikke krangle..

Anbefalte innlegg

Skrevet

På fredag traff jeg en fyr.. Også sendte vi meldninger og snakket på msn da vi kom hvert til vårt etter å ha vært ute.. Da skrev han at han syns jeg var nydelig, søt osv.. Masse søte ting :) Også har vi sendt masse mld fram og tilbake siden da.. Jeg har spurt hva han syns, men får liksom ikke noe logisk svar.. Jeg får bare at han likte meg kjempegodt og at vi får se hva som skjer..

MEN.. Noen ganger virker det som at han IKKE liker meg likevel osv, sier liksom ting jeg tolker sånn da.. Så hva tror dere, er han intressert eller ikke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slutt å mas, du kan da virkelig ikke tro at han skal komme med en lang avhandling om hva han synes om deg hvis dere bare har møtt hverandre en gang? Ta det med ro, bli bedre kjent! Han virker jo interessert.=)

Skrevet

Kan jeg spørre om en ting til før jeg svarer?

Hadde dere sex på fredagen da dere møttes?

Skrevet

Nei, vi hadde ikke sex.. Vi bare snakket masse osv.. Har snakket med han før også, har kjent han litt, bare aldri møtt han..

Skrevet

Visste ikke at du var haiker-nerd, ->>-

Skrevet

Jeg er egentlig ikke det. Ingen Adams-fan. Men svaret passet seg.

Skrevet

Hvis han ikke finner deg delikat så holder han seg unna!! For min del så høres du ganske så desperat ut, og mannfolk får panikk (ikke jeg da) når de skal høre på det forbanna kjærlighetsvåset du lirer fra deg:-)

Skrevet

HI her igjen

Nå ble jeg veldig veldig lei meg! Fy fader å råtne dere er!!

"furte furte"

HI

Skrevet

Hva FAAAAAEN... her er jeg ute for å vaske høna og rekker faen ikke å logge meg på før noen har ødelagt hele tråden min! Skal faen ringe Siri jeg!!

Hi.

Skrevet

jekk deg ned jækla fake-HI!!!

Hi for hællvette

Skrevet

Dhøø.. Her er det faktisk JEG som er den ekte Hi. Du er bare en billig bimbo som mest sannsynlig hadde ofra høna di på første date i renspikka despo for å få deg et nyp!!

Hi for Faen...

Skrevet

Og så var den tråden bare visvass...

Hi (den ekte, ikke dere x antall andre) dersom du er "noen og 20" og har en slik tankegang og kanskje, siden du er her inne, også er mor, vil jeg anbefale deg å umiddelbart avslutte jakten på en mann. For du kommer til å skremme vett og sanser av dem før de i det heletatt kommer så langt at de vurderer et forhold med deg. Du er for slitsom...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...