mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 12. februar 2008 #1 Skrevet 12. februar 2008 selges det jammen meg påskemarsipan i enkelte butikker som jeg handler i.... )) Mmmmmmmmmmmmmm godt er det også. Og på toppen av alt....mannen min liker ikke marsipan )) kose meg, kose meg..
Attpåklatten :-)™ Skrevet 12. februar 2008 #2 Skrevet 12. februar 2008 Ååååååhh også jeg som nettopp har vært i butikken da!!! Så ingen marsipan der jeg...........åååååååååååååhhhh............men vet hva jeg skal kose meg med til helgen;-))))
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 12. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. februar 2008 Du kan godt få smake.... Å nei, ups....posen er tom gitt.... Det vakke miiiiiiiiiiiin skyld.....))
Maud Skrevet 12. februar 2008 #4 Skrevet 12. februar 2008 Dere to vil jeg gjerne dele godteposen min med. Marsipan er jo ikke godt, så da får jeg sikkert ha det jeg liker for meg selv ;-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 12. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 12. februar 2008 Vi deler gjerne påske-jule-sommer-vår-høst-og-vinter-marsipan med deg.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 12. februar 2008 #6 Skrevet 12. februar 2008 Fersk marsipan er nyyyyyydelig, men pass deg, for når det er tomt for marsipan, så støvsuger vi alt det andre også:-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå