Gå til innhold

Ladycomp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen med erfaringer? Jeg tenker mest på å bruke det som prevensjon da, men mannen synes ikke det er et greit alternativ på fast basis. Han sier også det er veldig dyrt.

Noen som har prøvd dette selv som et prevensjonsmiddel?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, jeg er gravid :) hehe.,..

Legen min anbefaler ingen som absolutt ikke kan tenke seg flere barn å bruke ladycomp :P

Skrevet

KariMari...hehe kanskje det er flere barn du er ute etter....

Skrevet

Så du skjønte det, Angelica;-) Vel, det tror jeg mannen min også har skjønt......hehe;-)

Men tåler dårlig hormoner, blir et monster som omtrent kontinuerlig går og knurrer....og dårlig erfaring med spiral..

Skrevet

ladycomp passer bra for deg som planlegger barn ja.. ;-) Lykke til!

Skrevet

Spiralen er jo ikke et alternativ for deg.... hahhaha... (sorry)

Er det ikke bare å prøve med Ladycomp da?

(Har kjøpt meg nye svarte skinnstøvletter i dag,nesten så jeg må ha de med meg i senga:o))

Skrevet

Jeg har Pearly, og har til nå klart å unngå den berømmelige bollen. :-) Jeg kan fint anbefale å slutte med hormonelle prevensjonsmidler, da min egen kropp er som befridd fra et fengsel. Oh happy day! :-)

Skrevet

jeg kjøpte min ladycom brukt.. det kan du gjøre hvis du syns det er litt dyrt.. men hvis du bare skal bruke den som prevansjon kan du like gjerne kjøpe pearly. mye mer snerten den:) disse ladycompene er svære. fikk helt sjokk når jeg så den.. og hver gang jeg skulle måle tempen var jeg så trøtt at den deisa i gulvet.. (kort ledning).. tror pearly kan laddes opp også.. det kan ikke ladycomp.

den skal være like sikker som p-pillere.. meeen.. jeg har nå mine tvil

Skrevet

Jo LadyComp kan lades opp! :)

Er vel Pearly som må byttes batteri på.

Jeg tror det er sikkert, så lenge man holder seg LANGT unna rød & gule dager ;)

Tar litt tid å komme inn i Ladycomp, syns jeg da. Men nå er ikke jeg noe særlig med tekniske duppedingser.

Skrevet

sånn var det ja :) hehe.. har pakka min godt ned. tar ikke kjangsen, for jeg vil ikke ha flere barn foreløbig

Skrevet

hehe, jeg solgte min :) Den var ikke mange mnd'er gammel :P

Nå skal heller mannen kappe strengen :P

Skrevet

Jeg har "jojo-syklus" så jeg tørr ikke ta sjansen..her blir det pessar i hvertfall.....alt annet er prøvd og funka ikke...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...